Ik ben zeer enthousiast over de nieuwe mogelijkheid die in de volgende versie aangekondigd is over het direct kunnen aansturen van DDW-server via het SRCP protocol. Ik ga dit ook zeker gebruiken.
In de tussentijd ben ik bezig met de huidige mogelijkheid om via de Emu605.x het e.e.a. nu aan de praat te krijgen. Nu denk ik dat ik alles juist heb ingesteld. Via de hardware compoort emulatie die ook op de DDW site staat is alles aan elkaar verbonden.
Vervolgens heb ik een lok aangemaakt in Koploper met decoder nummer 5. Wanneer ik het groene spiegelei aanklik zie ik in het venster van DDW ook bevestigende meldingen langskomen. Maar wanneer ik de lok wil bewegen gebeurd er niets op de baan, echter wel meldingen in DDW zelf.
Om e.e.a. te testen heb ik via G-plan (Dat direct met DDW communiceert) de DDW server getest. Hiermee reed de trein wel. DDW lijkt dus te werken.
Echter met koploper lukt het niet. Kan iemand zien wat ik vergeten ben in te stellen of verwijzen naar een site/document waar deze opzet verder is uitgewerkt.