hallo allemaal .ik heb een vraag over het seinenstelsel van koploper ,ik wil namelijk het nederlandse stelsel gaan uitproberen ,maar als je daarvoor kiest dan kan je daarna geen ander stelsel meer kiezen ,maar dan toch wel het standard stelsel hoop ik. beetje vreemde vraag als ik het nu zelf terug lees ,maar ik kan het even niet anders omschrijven. in afwachting op een reactie groet ik jullie allemaal en wens een ieder veel plezier met deze eindeloze hobby.
Wat jij schrijft is niet waar. Je kan ieder seinstelsel genereren. Als een seinstelsel is gegenereerd kan je dit een volgende keer niet meer kiezen. Ook is een eenmaal gegenereerd seinstelsel niet meer te verwijderen. Ik vermoed dat die andere seinstelsels dus al zijn gegenereerd.
hallo beste mensen.ik heb niet eerder een seinstelsel gegenereerd, heb ook niet eerder met seinen getest dus alles moet ik nog uitproberen.vindt het wel erg ingewikkeld ,maar ik blijf het proberen.allemaal bedankt voor jullie hulp en veel hobby plezier doeiii