Auteur |
Onderwerp |
|
mike
Netherlands
33 berichten |
Geplaatst - 03 sep 2008 : 15:39:05
|
Ik heb mijn baan ( gelijkstroom ) volledig gedigitaliseerd. D.w.z. in blokken ingedeeld en bezetmelders aangebracht. Zelfs een pendelbaan aangelegd. In het testprogramma werken de wissels ook prima dus kan ik aan de slag om eens treinen automatisch te laten rijden. Ik heb de KL cursus doorgenomen maar die biedt, overigens met alle respect, voor mij niet alle duidelijkheid die ik wil hebben. Wie kan mij helpen aan een beknopte en overzichtelijke instructie? Bvd
René |
|
balthazor
Netherlands
117 Posts |
Geplaatst - 03 sep 2008 : 15:47:12
|
Mike en Rene
Wat is niet duidelijk ? Wat wil je hebben ?
Stel je vragen en wij proberen ze te beantwoorden !
Erik.
MBZE: Modelbaan Zonder Eind fleischmann/twincenter/koploper
|
|
|
mike
Netherlands
33 Posts |
Geplaatst - 03 sep 2008 : 16:39:26
|
Ik wil een loc van blok x naar y of z laten pendelen.
En treinen automatisch laten wegrijden en stoppen bij stations. En dat er even daarna op een ander spoor weer een trein vertrekt.
Ik zelf ben erg gebaat met een overzichtelijk handleiding. Die is niet voorhanden? mvg René
René |
Bewerkt door mike op 03 sep 2008 16:40:21 |
|
|
C_Jabaaij
216 Posts |
Geplaatst - 03 sep 2008 : 16:49:54
|
Er is een on-line helpfunctie, daar staat vrijwel alles in. Via F1 kom je direct in de helpfunctie.
Koos Jabaaij. |
|
|
mike
Netherlands
33 Posts |
Geplaatst - 03 sep 2008 : 16:58:17
|
Koos,
Dank voor deze tip, ik zal eens gaan snuffelen.
René |
|
|
mike
Netherlands
33 Posts |
Geplaatst - 03 sep 2008 : 21:55:31
|
Bedankt Ben,
Ik heb de handleiding van Erik Teunissen inmiddels uitgeprint en ben nu halverwege met lezen. Is erg duidelijk voor een beginner! Ben benieuwd of ik nog iets tegenkom over pendelen. Men beweert wel eens dat rijden met Koploper heel eenvoudig is maar dat weiger ik voor 100% te geloven. Er komt toch heel wat voor kijken voor je treintjes probleemloos over je baan tuffen. Groetjes
René |
|
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 03 sep 2008 : 22:24:19
|
Hoi René,
Dan probeer je toch een ander programma
Maar als het rijdt en je hebt het door dan is het niet moeilijk meer... (maar ja dat geldt met alles toch?)
Mvg, Paul. |
|
|
mike
Netherlands
33 Posts |
Geplaatst - 03 sep 2008 : 22:32:34
|
Beste Paul,
Nee, want ik vind het een mooi en geniaal programma. Mijn complimenten. Ik zet gewoon door en het zal best lukken op den duur. De aanhouder wint, zeg ik altijd maar. Over 28 werkdagen ga ik met de vut en heb dan nog meer tijd om te treinen en hobbien. mvg
René |
|
|
|
Onderwerp |
|