Auteur |
Onderwerp |
|
donkerbroek
18 berichten |
Geplaatst - 17 aug 2008 : 13:31:19
|
Hallo koplopergebruikers,
Op mijn baantje vind ik het leuk om een loc heen en weer te laten rijden tussen blok 12 en blok 6 volgens een vaste route. Maar na aankomen in blok 6 verlaagt de snelheid naar minimum en blijft de loc zo doorrijden zonder te keren. Wie kan mij helpen
Download Attachment: Renkrail1.bck 17,52 KB
m vr gr
Renk |
|
Robnus
Netherlands
24 Posts |
Geplaatst - 17 aug 2008 : 14:47:56
|
Hallo renk,
Misschien dat hij het zo beter doet. Ten eerste hoef je niet telkens 6 en 12 vast te aetten in de vaste route. En je moest pendelen aanvinken in het overzicht lokomotieven van deze trein.
Mvg Rob
Download Attachment: Renkrail1.bck 17,46 KB
Minitrix, Intellibox, Koploper, BMD16-SD |
|
|
donkerbroek
18 Posts |
Geplaatst - 17 aug 2008 : 15:50:08
|
Hallo Rob,
Hartelijk dank voor de reactie. Heb de data weer teruggehaald maar kan het niet openen vanwege koploper 6.5 en ik heb 6.4. Maar ik kan de optie pendelen ook niet vinden of zit dat niet in 6.4?
m vr gr
Renk |
|
|
phdirk
Netherlands
2570 Posts |
Geplaatst - 17 aug 2008 : 16:45:45
|
Hoi Renk,
Waarom download je niet de nieuwste versie 6.5(514) vanaf de website van Paul. Dan heb je altijd het up to date programma en voorkom je problemen, die je nu ondervindt. Het downloaden en installeren gaat zeer eenvoudig, dus daarom hoef je het niet te laten. Succes ermee.
Met beste groeten Dirk HO=TC |
|
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 17 aug 2008 : 19:09:36
|
Ben,
Kan jij mij dan uitleggen welke opties jij bedoeld? Want geheel duidelijk is dit denk ik niet.
Wanneer kan een trein keren (basis): - indien in onderhouden locomotieven is aangegeven dat het een treinstel is - indien in het rijwindow is aangegeven dat het een trekduw trein is
Wanneer kan een trein keren (iets hogere Koploperkunde) - in de aanvullende blok eigenschappen is aangegeven dat alle locomotieven mogen keren - in de vaste treinroute bij de eigenschappen van een blok is aangegeven dat keren voor het volgende blok is toegestaan.
De keermogelijkheid moet in alle gevallen wel goed zijn aangegeven in onderhouden blokken.
Mvg, Paul. |
|
|
Han
Netherlands
106 Posts |
Geplaatst - 18 aug 2008 : 13:31:25
|
Renk,
In de testmodus werkt het nu zoals jij bedoeld.
MVG, Han
Download Attachment: 2008817132842_Renkrail1.bck 17,53 KB |
|
|
|
Onderwerp |
|