Ik ben een nieuwe baan aan het tekenen. nu wil ik de wissels een decoder nummer geven via Tool: wissel eigenschappen wissel 1 o.k de volgende naar het pijltje omhoog 1 krijg ik een fout melding 1 is al gegeven klik op o.k van 0 naar 1 maar komt nooit naar 2 zodra ik 1 aan klikt komt er een fout melding kan wel decoder nummers geven van 50 naar 1 maar niet van 1 naar 50 wat doe ik niet goed.
Deze foutmelding is heel bewust ingebouwd als je met pijltjes toetsen werkt. Er konden anders gegevens verloren gaan bij wissels die reeds waren vastgelegd.
Er zijn twee mogelijkheden: - gewoon handmatig ingeven werkt wel (dus zonder de pijltjestoetsen) - met de rechtermuisknop op de wissel klikken en hier de eigenschappen onderhouden.
Bedankt voor je uitleg. Inderdaad het staat in het handboek 6.3.
Mvg Piet
quote:Oorspronkelijk geplaatst door PaHaSOFT
Hallo Piet,
Deze foutmelding is heel bewust ingebouwd als je met pijltjes toetsen werkt. Er konden anders gegevens verloren gaan bij wissels die reeds waren vastgelegd.
Er zijn twee mogelijkheden: - gewoon handmatig ingeven werkt wel (dus zonder de pijltjestoetsen) - met de rechtermuisknop op de wissel klikken en hier de eigenschappen onderhouden.