Auteur |
Onderwerp |
|
Wim Romijn
Netherlands
1023 berichten |
Geplaatst - 12 jul 2008 : 22:47:03
|
Paul,
Als je enkele blokken hebt die tot een tweerichtingsgroep behoren en je blokkeerd 1 van de blokken handmatig dan kiest geen enkele trein meer voor een blok die tot die tweerichtingsgroep behoort.
Je krijgt dan de melding dat er een tegemoet komende trein is maar bij handmatig blokkeren rijdt of staat er niets in dat blok en is al helemaal niet bekend welke kant die trein op gaat.
Is dit bedoeling?
Mvtgr,
Wim Romijn. H0 gelijkstroom |
|
dentheo
Belgium
1758 Posts |
Geplaatst - 12 jul 2008 : 23:54:31
|
quote: Oorspronkelijk geplaatst door Wim Romijn
Paul,
Als je enkele blokken hebt die tot een tweerichtingsgroep behoren en je blokkeerd 1 van de blokken handmatig dan kiest geen enkele trein meer voor een blok die tot die tweerichtingsgroep behoort.
Je krijgt dan de melding dat er een tegemoet komende trein is maar bij handmatig blokkeren rijdt of staat er niets in dat blok en is al helemaal niet bekend welke kant die trein op gaat.
Is dit bedoeling?
Handmatig blokkeren werkt in beide richtingen dus koploper stuurt er niets opaf, lijkt mij logisch....
Theo vanop de heide |
|
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 13 jul 2008 : 07:50:56
|
Wim,
Nee het is niet de bedoeling. Echter ik weet al jaren dat het er in zit. Ik heb wel eens geprobeerd om dit te verhelpen, tot nu toe zonder resultaat. Eigenlijk heb ik het een beetje opgegeven dat ik dit er ooit uit kan krijgen zonder het gehele programma te herschrijven.
Mvg, Paul. |
|
|
Wim Romijn
Netherlands
1023 Posts |
Geplaatst - 13 jul 2008 : 21:26:48
|
Paul,
Ik heb er geen problemen het viel mij toevallig op en had al het vermoeden dat het niet de bedoeling was, ik gebruik het eigenlijk alleen om versneld te leren remmen.
Mvtgr,
Wim Romijn. H0 gelijkstroom |
|
|
|
Onderwerp |
|