Mijn locs rijden nogal regelmatig met zeer verschillende wagons er achter. Ik moet daardoor regelmatig van treintype wisselen. Helaas moet dat steeds in 'onderhouden' en dan 'locomotieven' gebeuren. In het rijwindow onder de tab 'rijgedrag' staat het treintype aangegevem. Zou het misschien interessant zijn dat je het treintype op die plaats ook kan wijzigen?
Deze vraag komt vaker. Helaas kan ik het om technische redenen niet realiseren. De plek zal alleen onderhouden locomotieven blijven.
Weet jij wel dat je vanuit het rijwindow makkelijk naar onderhouden locomotieven kan gaan? Als een rijwindow actief is, wordt in de toolbar een icoon met een hamertje actief. Druk hierop en onderhouden locomotieven wordt gestart voor de locomotief uit het rijwindow.
Ik had al zo'n vermoeden dat het niet zo simpel zou zijn. (Anders was het er waarschijnlijk al lang).
Maar die tip betreffende het 'icoon met een hamertje' is zeer welkom, die kende ik nog niet. Dat scheelt heel wat geklik en gerommel. Zo is het inderdaad ook een stuk sneller te bereiken. Bedankt.