Auteur |
Onderwerp |
|
Markos
Netherlands
83 berichten |
Geplaatst - 12 feb 2008 : 22:27:32
|
Paul,
ik heb ca 25 loks, die op mijn 15 inch net onder elkaar passen naast het door mij op deze monitor afgestemde baanoverzicht. Het baanoverzicht blijft steeds de zelfde grootte, maar de window van het Loc overzicht is steeds verkleind naar ca 5 loks. Iedere keer moet ik dus de hoogte, breedte en de breedte van de kolommen aanpassen. Is het mogelijk om die waardes op te slaan, zodat ze steeds bij het opstarten goed te voorschijn komen?
het gaat me dus niet om een vergroting van het gehele scherm!
Groeten
Marco |
|
pa1_hub
Netherlands
506 Posts |
Geplaatst - 12 feb 2008 : 22:40:53
|
Hallo Marco,
Nadat je het venster overzich locomotieven aangepast hebt klik je op het koploper icoontje en ga naar Positie venster. Je kunt zo ook de ander vensters bewaren.
Met vriendelijke groet, Hub |
|
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 12 feb 2008 : 22:53:35
|
Marco,
Is het niet zinvoller om eerst eens te vragen of iets mogelijk is in Koploper en misschien al bestaat. Ik kom heel vaak wensen tegen van je die al mogelijk zijn.
Mvg, Paul. |
Bewerkt door PaHaSOFT op 12 feb 2008 22:53:52 |
|
|
Markos
Netherlands
83 Posts |
Geplaatst - 13 feb 2008 : 20:03:27
|
Hoi Paul/Hub
Bedankt voor de tip Dat deel van de help functie was ik nog niet tegen gekomen, vandaar mijn vraag. en Paul:natuurlijk had ik dat bv bij beginners kunnen vragen, maar omdat het een wens is zette ik dat bij de wensen... Aan de andere kant als ik het daar gezet had en het stond niet in de handleiding dan had je het misschien wel bij de wensen willen hebben... Wat mij betreft mag je het draadje ook in de vuilnisbak stoppen hoor... Ik ben iig erg blij dat dit probleem(pje) is opgelost..
Groeten
marco |
|
|
|
Onderwerp |
|