Auteur |
Onderwerp |
|
viske123
Netherlands
9 berichten |
Geplaatst - 01 feb 2008 : 12:10:20
|
Geacht forum, Mijn draaischijf van Fleischmann werkt goed mede door de lichtsluis en Draai15 kaaart van Kees Moerman. Echter het probleem is nu dat het niet lukt om de stoomloc achteruit van de draaischijf naar de locloods te laten rijden. Hij gaat de draaischijf op en af zoals hij aankomt. Ook als ik aanvink "naar draaischijf" en "loc mag keren". Naar mijn gevoel heb ik alles aan en uitgezet wat daarvoor nodig is, maar tevergeefs. Wat doe ik fout, want het moet wel kunnen heb ik begrepen. Groeten, Koos
keep smiling |
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 01 feb 2008 : 12:48:06
|
Hallo Koos,
Er zijn 2 items: - onderhouden locomotieven: hierbij moet de optie "richting draaischijf" aan staan. - onderhouden baanontwerp: wisselstraat. In de wisselstraat die loop vanaf de draaischijf naar het blok moet bij de draaischijf selectie zijn aangegeven dat de loc achteruit de draaischijf af moet rijden.
Mvg, Paul. |
|
|
viske123
Netherlands
9 Posts |
Geplaatst - 01 feb 2008 : 15:16:14
|
Hallo Paul, Dat was het, nu werkt het echt. Ik had wel "achteruit de brug af" aangevinkt, maar niet voor de banen naar de locloods apart. Je zal wel eens moedeloos worden van al die vragen, of kun je dat nog wel aan? Gtoeten, Koos
keep smiling |
|
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 01 feb 2008 : 16:19:00
|
Hallo Koos,
Ik heb het liever zo dan dat het een fout in Koploper blijkt te zijn
Mvg, Paul. |
|
|