Auteur |
Onderwerp |
|
frankdruten
6 berichten |
Geplaatst - 18 jan 2008 : 22:58:01
|
Zoals iedereen aanbeveelt: eerst een testbaan, dan pas nadenken over het "echte" werk. Dus heb ik een ontwerpje gemaakt voor een testbaan met een station langs de baan, 2 eindstations voor pendeldienst en een "schaduwstation" met 2 sporen. De blokken heb ik benoemd, evenals de plek/lengte van de bezetmelders. Mijn vraag: kan er iemand kijken of er geen missers in dit ontwerp zitten?? Alvast bedankt!!
Frank
Download Attachment: koplopertestbaan.jpg 146,23 KB |
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 19 jan 2008 : 07:53:07
|
Frank,
Het enige wat mij zo 1,2,3 opvalt is het het een grote testbaan is. Verder zijn stopsecties van 1 rail volgens mij aan de korte kant (maar ja om dit uit te proberen is juist een testbaan). Het hangt van veel faktoren af of de lengte juist is (massasimulatie bij het remmen, de minimum snelheid waarmee op de stopsectie wordt aangekomen).
Mvg, Paul. |
|
|
frankdruten
6 Posts |
Geplaatst - 20 jan 2008 : 00:42:51
|
Ik heb de bezetmeldersecties verlengd en nog een uithaalspoor toegevoegd. Het is inderdaad geen klein testovaaltje, maar het duurt nog even totdat de ruimte vrij komt om een "echte" baan te maken. Met deze baan (1.55 x 0.75) kan ik in de tussentijd toch leuk rijden en experimenteren....
Download Attachment: koplopertestbaan2.jpg 200,48 KB |
|
|
|
Onderwerp |
|
|
|