Auteur |
Onderwerp |
|
Ferdinand Paternoster
Netherlands
139 berichten |
Geplaatst - 18 jan 2008 : 09:57:11
|
Een goede dag, een klein vraagje, heb het gezocht maar kon geen bevestiging vinden.
Ik heb voor mijn testbaan en toekomstige modelbaan een pc op de kop getikt ( school van mijn zoontje ) ,alleen is mijn vraag kan koploper overweg met windows ME, of kan ik alleen kiezen tussen WIN98 of WINXP aahgezien het niet de snelste computer is.
Met vriendelijke groet Ferdinand
N-spoor - IB - DCC duits /zwitsers / oostenrijks |
|
phdirk
Netherlands
2568 Posts |
Geplaatst - 18 jan 2008 : 11:56:56
|
Hallo Ferdinand,
Ik ben begonnen op een hele oude laptop (Compaq1500), waar Windows98 op stond en al moeite had met netwerkkaarten en usb-sticks. Koploper draaide echter perfect. Ik heb geen ervaring met Windows ME, maar mij gevoel zegt dat dat ook moet kunnen. Succes ermee
Met beste groeten Dirk HO=TC |
|
|
willem22
Netherlands
96 Posts |
Geplaatst - 18 jan 2008 : 13:17:04
|
Beste Ferdinand, Ik kan je mededelen dat koploper op Microsoft ME goed loopt geen enkel probleem.
wil. |
|
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 18 jan 2008 : 13:26:03
|
Hoi,
Koploper draait niet op 16 bits besturing systeem (dus lager dan win95)
Mvg, Paul. |
|
|
Ferdinand Paternoster
Netherlands
139 Posts |
Geplaatst - 18 jan 2008 : 23:49:03
|
Goedeavond heren, sorry voor de iets late reactie, kom net van m'n werk.( heel de week al laat )
Allen bedankt voor de info, dan ga ik het proberen met Windows ME is ook lekker stabiel
Groetjes Ferdinand
Bewerkt door Ferdinand Paternoster op 18 jan 2008 23:49:38 |
|
|
santhe
Netherlands
212 Posts |
Geplaatst - 19 jan 2008 : 10:42:09
|
Hallo,
Ik draai Koploper al bijna twee jaar op Windows ME. Werkt perfect.
Groetjes,
Theo. |
|
|
Ferdinand Paternoster
Netherlands
139 Posts |
Geplaatst - 20 jan 2008 : 16:58:56
|
Een goededag, ik heb WIN ME nu geinstalleerd op 2 pc's ( heb mijn oude pc toevelliger wijs weer terug gekregen ).
De enne desktop ( celeron ) is uitgevoerd met 1 serieel en 1 parallel de andere Minitower ( AMD duron ) is uitgevoerd met 2x serieel en 1 parallel.
Welke systeem zal ik gebruiken voor koploper, hem je nu meer dan 1 serieele poort nodig met digitaal rijden ??
Misschien niet zo'n slimme vraag maar je weeet maat nooit :-).
Groetjes Ferdinand
|
|
|
Onderwerp |
|