Allereerst de beste wensen voor 2008 en een treinenjaar toegewenst.
Per 1 januari 2008 is het registratiebeleid gewijzigd. Wat houdt dit in? Hiervoor ging ik er vanuit dat alleen Pc's die treinbanen aanstuurden geregistreerd mochten worden. Andere Pc's die hier niet aan voldeden wilde ik niet registreren.
Helaas zijn dus twee groepen gebruikers: de eerlijke en de iets minder eerlijke. Bij een registratie kan ik lang niet altijd weten voor wat voor Pc deze wordt aangevraagd. Soms werd het erbij vermeld (eerlijk dus!) dat die Pc geen treinbaan bestuurde. Er werd dan geen registratienummer verstrekt.
Om nu iedereen gelijk te trekken is besloten om per 1 januari 2008 deze regel te laten vallen en voor iedere aanvraag gewoon een registratienummer te verstrekken. Wel zal ik blijven twijfelen als er veel aanvragen in zeer korte tijd van dezelfde gebruiker worden ontvangen. Hopelijk zijn hier weer een paar mensen gelukkig mee.
Ik sluit niet uit dat er dit komend jaar nog meer veranderingen gaan plaatsvinden. Hier wordt echter nog over nagedacht in welke vorm dit gegoten zal gaan worden. Ik hou jullie hiervan zeker op de hoogte.
voor een aantal mensen waarschijnlijk een welkome aanvulling? Ook voor jou (jullie) de beste wensen en een gezond 2008. Tevens veel succes met alles waarmee je nog bezig bent en hoop dat we allen weer een voorspoedig treinen/koploper jaar tegemoet gaan.
Ook voor jou (jullie) de beste wensen en een gezond 2008. Tevens veel succes met alles waarmee je nog bezig bent en hoop dat we allen weer een voorspoedig treinen/koploper jaar tegemoet gaan.
Zag net dat het in 6.5 ingebakken zit. Wil je een grotere baan (loks >3 tegelijk) aansturen, dan moet je gewoon even registreren. Mooi opgelost zo, niets mis mee.