Auteur |
Onderwerp |
|
Peter Kleton
198 berichten |
Geplaatst - 05 dec 2007 : 11:17:40
|
Goedemorgen, Ik heb hier een eenvoudige baan, waar ik wat handmatige wisselstraten wil bedienen op de gebruikelijke manier door het aanklikken van de blauwe cirkeltjes. Dat gaat prima, zelfs de seinen worden bediend en onveilig gezet als de route is afgereden. Ik zou het handig vinden, als het via een Extern tablau mogelijk was het moeten aanklikken van de blauwe cirkeltjes te vervangen door druktoetsen , dan hoef ik niet steeds tijdens rangeren met de muis precies op deze plekjes te manoevreren. Voor zover ik het bestudeerd heb, zou het nu niet mogelijk zijn, maar ik kan mij vergissen. Groeten,Peter Kleton |
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 05 dec 2007 : 12:31:47
|
Peter,
Is inderdaad niet mogelijk. Het staat al heel lang op verlanglijst. Echter andere zaken krijgen steeds meer prioriteit dan dit puntje. Koploper is juist voor automatisch rijden en minder voor handbediening. Waarschijnlijk komt het ooit maar ik kan echt niet zeggen wanneer.
Mvg, Paul. |
|
|
Peter Kleton
198 Posts |
Geplaatst - 05 dec 2007 : 14:05:08
|
Bedankt, Paul, Nu hoef ik niet verder te expirementeren. Ik blijf het jammer vinden, want ik ben juist op datautomatisch rijden een beetje uitgekeken. Groeten,Peter |
|
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 05 dec 2007 : 14:37:06
|
Peter,
Dan kan je beter op zoek gaan naar een ander programma. Ik durf bijna wel te zeggen dat dit in 2008 ook niet ingebouwd zal worden.
Mvg, Paul. |
|
|
davevdlocht
Netherlands
153 Posts |
Geplaatst - 05 dec 2007 : 18:25:49
|
Wat niet is, is niet...
Echter zou dit ook in mijn ogen een heel goede toevoeging zijn om juist iets meer uit Koploper te kunnen halen w.b.t. handmatige besturing tussen automatisch bedrijf door.
Maar ik zie 't wel of het ooit nog eens geïmplementeerd wordt.
Groetjes, Dave |
|
|
|
Onderwerp |
|
|
|