Auteur |
Onderwerp  |
|
Peter Kleton
198 berichten |
Geplaatst - 15 mei 2006 : 18:39:15
|
Hallo, Via de handregelaar,aangesloten op een 4 tal S88 ingangen op de MRD buffer/pc kan ik naar keus de snelheid regelen van een van mijn lokomotieven,dat werkt een tijd zo. Het zelfde met de handregelaar kan ook via Koploper, in het rijvenster in te stellen,als je de S88 punten van te voren gemeld hebt aan K. Mijn vraag is nu:maakt het nog ergens verschil (Ik dacht van niet) als ik gewoon de handregeling doe via alleen MRDirect,want daar kan je met shift de regelaar op makkelijk op een andere lok zetten,of is het toch beter via het rijvenster van een lok. de regelaar op die lok te zetten,omdat Koploper dat graag wil en moet weten? VGroeten,Peter
|
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 15 mei 2006 : 19:54:45
|
Peter,
Het antwoord is niet eenduidig te geven. Als jij met de loc handmatig rijdt dan maakt het niet uit. Rij jij met de locomotief automatisch dan zijn er 2 kapiteins op een schip en kan het niet goed gaan als je het in MrDirect doet.
Met vriendelijke treinengroeten,
Paul Haagsma (Schaal N / Selectrix en Koploper) |
 |
|
Peter Kleton
198 Posts |
Geplaatst - 15 mei 2006 : 20:03:59
|
Hallo Paul, Dat van die twee kapiteins had ik al eens een keer gemerkt,:-)) daarom zette ik op de MRD pc de handregelaar altijd al op een niet gebruikte lok en legde hem een beetje uit het zicht en reed dan met het ''muizen schuifregelaartje'' van K. met de lok. Maar het is prettig om te weten,dat K. het van die losse handregelaar niet hoeft te weten. Groeten,Peter |
 |
|
|
Onderwerp  |
|
|
|