Auteur |
Onderwerp |
|
B-Modelbouw
Belgium
50 berichten |
Geplaatst - 26 nov 2007 : 20:48:09
|
Hallo Paul,
Vorige week bracht ik een bezoek aan Railz te Rotterdam. Leuk was te zien dat ze ook auto's digitaal aansturen via Koploper (Roadz)... Is dit een goed bewaard geheim, of is de aansturing inwezen identiek aan de treinsturing van Koploper.
Hoe zit het met de blokindeling ... Slechts één ??? die zowel de remmelder is voor 't volgende blok als Stopblok voor 't huidige ?
De bezetmelders zullen om de 20cm in het wegdek weggewerkt zitten ?
Indien hier geen sttatgeheim bloot wordt gelegd, ben ik best benieuwd hoe ze 't daar oplossen.
Met Vriendelijke Modelbouwgroeten,
Bert
H0-baan Lijn 12 (Antwerpen-Roosendaal) 2rail DCC Twin-Box / DC-Car System / Koploper 6.3 |
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 26 nov 2007 : 21:58:50
|
Bert,
Roadz aangestuurd door Koploper is speciaal gemaakt voor Railz. Vooralsnog heb ik zeker geen plannen om dit ook aan de internet gemeenschap ter beschikking te stellen. Auto's hebben niet mijn interesse....
Mvg, Paul. |
|
|
B-Modelbouw
Belgium
50 Posts |
Geplaatst - 26 nov 2007 : 23:20:37
|
Geen probleem ... Dan zoeken we wel naar een andere oplossing binnen je programma ('t Voordeel dat het zo uitgebreid is ;o) ).
Ik begrijp best je standpunt, want zou 't mogelijk worden gemaakt, krijg je binnen de kortste keren de vraag om de grafische interface aan te passen met straten, kruispunten, etc ...
Hier alvast een deel van mijn kunnen; "http://s229.photobucket.com/albums/ee88/311/?action=view¤t=OpleggermetDC-CarH0.flv" Op baan één verschijnen weldra vijf verkeerslussen, met bezetmelders, wissels, IR-sturing (28 rijstappen).
Met Vriendelijke Modelbouwgroeten,
Bert
H0-baan Lijn 12 (Antwerpen-Roosendaal) 2rail DCC Twin-Box / DC-Car System / Koploper 6.3 |
|
|
fred spierenburg
Netherlands
58 Posts |
Geplaatst - 27 nov 2007 : 09:38:17
|
Hallo Bert,
Wat leuk dat filmpje. Hoe krijgt het autotje zijn signalen? en kan je mij wat meer informatie geven over het een en ander. Lijkt me lek om mee te expirimenteren.
groeten Fred |
|
|
willem22
Netherlands
94 Posts |
Geplaatst - 27 nov 2007 : 11:45:01
|
Beste Bert,
Je faller car baantje gezien en heb ook een aantal vragen is het mogelijk om je vraag en filmpje op Beneluxspoor te plaatsen onder Faller car?
wil. |
|
|
|
Onderwerp |
|