Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 211 / Bezoekers Vandaag: 7797
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 533
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 baanontwerp.het het eindresultaat
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

lwissing

Netherlands
5 berichten

Geplaatst - 21 feb 2016 :  13:47:32  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Eric,
alllereerst een goede morgen,
bedankt dat je om een reactie vraagt,
het is misschien niet helemaal zoals het systeem het aangeeft,
maar ik heb eerst het baanontwerp getekend en toen de blokken ingevoerd,
en het systeem acccepteerde deze metode, want toen ik het invoerde kwam het eind resultaat eruit alsgaa ik afwachten zijde de juiste volgoode. kon toen gewoon de blokken invoeren.
nu ga ik afwachten hoe het verder afloopt.
nog een fijne zondag .
gr. louis.

remunj

Netherlands
1089 Posts

Geplaatst - 21 feb 2016 :  14:03:59  Toon profiel  Reageer met citaat
Mag ik je nog een tip meegeven.
Reageer gewoon in hetzelfde draadje en niet steeds een nieuw draadje openen.
Nu heb je 3 draadjes geopend voor 1 probleem.
Dit komt de leesbaarheid niet ten goede en kan verwarrend worden als er via meerdere draadjes gereageerd gaat worden.
Dan weet niemand meer wat precies de status is.

En niet om lullig te doen maar schakel een spellingscontrole in en maak gebruik van hoofdletters en leestekens. Je teksten blijven moeilijk om te lezen.

Gr.
Eric
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina