Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 202 / Bezoekers Vandaag: 8458
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 699
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Installatie
 Koploper
 Zelf foto's maken voor koploper. Hoe?
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

martinb

66 berichten

Geplaatst - 26 aug 2007 :  20:48:41  Toon profiel  Bezoek de homepagina van martinb  Reageer met citaat
Beste allemaal,

Tijdens het maken van foto's van de eigen modellen t.b.v. koploper liep ik tegen het probleem aan dat ik de foto's niet in de juiste verhouding kreeg "al was het nog zo". )*(@#)*(&@# Met een simpel foto raampje is dat uiteindelijk opgelost en de foto's zijn nu makkelijker te maken. Maak een raampje van 20x8.8 (H0) of 9x4 (N) en zet dat voor je model. Schuif net zolang met je trein totdat die erin past, of kies voor het stuk wat moet komen te vervallen en klaar ben je. Beetje lastig uit te leggen in woorden, dus voor jullie alhier een uitleg met plaatjes: http://www.nproject.nl/foto-s-maken-van-de-modelbaan-en-de-modeltrein/fotos-maken-voor-koploper.html Veel plezier met het maken van je eigen koploper foto's.

Bewerkt door martinb op 26 aug 2007 21:10:32
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina