Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 76 / Bezoekers Vandaag: 76
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 76
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 Betekenis van een getal ide communikatie logging.
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Peter Kleton

198 berichten

Geplaatst - 16 apr 2006 :  19:51:01  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo,
Als ik de communikatie logging uitlees krijg ik b.v. (17:29:49[ 2516)adres.....enz
Wat betekent dat getal 2516? Het getal is op deze positie bij elke uitlezing weer anders,zonder enig zichtbaar verband met tijd of adres.
-Peter

Bewerkt door Peter Kleton op 16 apr 2006 19:52:10

PaHaSOFT

3413 Posts

Geplaatst - 16 apr 2006 :  21:37:35  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Peter,

Mijn wedervraag: waarom zou jij in de communicatoelogging moeten kijken. Volgens mij hoef je daar alleen maar te wezen als iets niet goed gaat

Het getal geeft aan: de tijd in milliseconde die is verstreken na het tonen van de vorige regel.

Met vriendelijke treinengroeten,

Paul Haagsma (Schaal N / Selectrix en Koploper)
Ga naar bovenaan de pagina

Peter Kleton

198 Posts

Geplaatst - 17 apr 2006 :  11:18:03  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Paul,
Ik kijk er ook in als het goed gaat.,
Voor het maken van een dienstregeling wil ik weten,wanneer bepaalde punten (Bezetmelders) gepasseerd worden.Als ik dan na het rijden even terug scroll,kan ik zo de passeer tijden overnemen.
-Peter
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina