Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 347 / Bezoekers Vandaag: 4248
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 559
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Installatie
 Koploper
 Hoe moet het nu verder
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Bonaza

Belgium
715 berichten

Geplaatst - 10 apr 2019 :  19:34:57  Toon profiel  Reageer met citaat
Nog steeds in diepe rouw voor het verlies van Paul. De enige manier om dit te verwerken is toch vooruit te kijken. Het leven gaat voort tegen een hoog tempo. Samen met mij stellen een paar duizende treinliefhebbers toch de vraag hoe het nu verder moet met hun geliefkoosde programma. We kunnen nog jaren verder met het programma zoals het nu is. Maar uiteindelijk zal het dan toch eindigen met de woorden van Paul:

Het einde is dus niet zo abrupt als een aantal mensen beweren, maar wordt zo langzamerhand wel definitief!

Paul was niet bereidt van de source vrij te geven. Maar is dit ook nog zo na zijn overlijden. Vele uitvindigen zouden niet verder ontwikkeld zijn als ze niet verder ontwikkeld werden na de dood van hun uitvinder. Voor alle misverstanden te vermijden ik ben geen programmeur. Misschien weten de nabestaande hier het antwoord op.

Met vriendelijke groeten

Marcel

Wim Ros

Netherlands
6228 Posts

Geplaatst - 10 apr 2019 :  19:53:47  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Wim Ros  Reageer met citaat
In mijn ogen zijn er voldoende alternatieven, die moderner zijn dan het gedateerde Koploper. Wil je dit up to date maken, zal er een groot deel pvernieuw geschreven moeten worden. Iets wat Paul al had gezien, en tegen op zag te doen. Gewoon blijven gebruiken zoals het nu is, kun je er nog jaren mee vooruit is mijn mening.

Mvg
Wim.


Alleen de waarheid ligt in het midden

s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus
Ga naar bovenaan de pagina

Bonaza

Belgium
715 Posts

Geplaatst - 10 apr 2019 :  20:59:34  Toon profiel  Reageer met citaat
Inderdaad Wim en onze eigen leeftijd in overweging genomen, zal het voor ons zijn tijd nog wel uit doen. Voor de problemen is er nog steeds het forum.

Groeten

Marcel
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina