Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 674 / Bezoekers Vandaag: 3933
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 776
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Gevorderden
 Test-mode stap voor stap?
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

MRdirect

Netherlands
287 berichten

Geplaatst - 02 aug 2018 :  18:04:09  Toon profiel  Bezoek de homepagina van MRdirect  Reageer met citaat
Al vele keren de test-mode gebruikt en altijd kon ik de treinenloop goed volgen.
Nu plotseling, zonder dat ik bewust iets heb veranderd, stopt de voortgang als er in een vaste route is aangegeven dat er een bepaald aantal seconden moet worden gewacht.
Met een klik op de “automatisch rijden” knop gaat Koploper steeds een seconde verder totdat de 0 secondenden zijn bereikt. De treinenloop gaat dan verder tot er ergensanders weer zo’n wacht optreed.
Hoe schakel ik dat uit?
M.vr.gr. Marco

http://www.MRdirect.nl : MRdirect (P50xb / LocoNet), Marklin-K, Draaischijf HK, Servomotor-wisseldecoders (Rosoft), Motorola en DCC decoders

MRdirect

Netherlands
287 Posts

Geplaatst - 02 aug 2018 :  20:36:14  Toon profiel  Bezoek de homepagina van MRdirect  Reageer met citaat
heel vreemd maar vanavond loopt de secondeteller van "vertrek over" netjes af tot 0.
dus geen probleem meer.
Marco

http://www.MRdirect.nl : MRdirect (P50xb / LocoNet), Marklin-K, Draaischijf HK, Servomotor-wisseldecoders (Rosoft), Motorola en DCC decoders
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina