Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 144 / Bezoekers Vandaag: 1797
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 514
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Gevorderden
 Excel Export gedeeltelijk
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

SAN

Netherlands
21 berichten

Geplaatst - 11 nov 2014 :  11:06:16  Toon profiel  Reageer met citaat
Medehobbyisten,

Ik prober een overzicht van mijn blokken en daarbij behorende bezetmeldpunten te exporteren naar Excel en dat lukt niet.
Als ik dat probeer met bijvoorbeeld locomotieven dan lukt het wel.

Tijdens onderhouden locomotieven is er net als op het moment dat ik het baanoverzicht aktief heb een Excel ikontje in de taakbalk zichtbaar. Tot zo ver gaat het dus goed.

Druk ik tijdens onderhouden locomotieven op dat ikoontje dan start de export procedure, kan ik de velden selecteren en ontstaat er een Excel sheet. Nog steeds goed dus en de koppeling naar excel werkt dus aantoonbaar.

Doe ik datzelfde echter op het moment dat ik het baanoverzicht aktief heb dan verdwijnt het excel ikoon, het baanoverzicht lijkt wat wazig te worden maar de procedure en/of excel starten niet.

Wie weet waar het fout gaat ?

Nico



Wim Ros

Netherlands
6228 Posts

Geplaatst - 11 nov 2014 :  11:53:29  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Wim Ros  Reageer met citaat
Nico,

Excel werkt alleen als het baanoverzicht actief is, werkt niet tijdens onderhouden baanoverzicht.

Mvg
Wim.


Alleen de waarheid ligt in het midden

s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus
Ga naar bovenaan de pagina

carel richters

Netherlands
348 Posts

Geplaatst - 11 nov 2014 :  11:56:19  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Nico,
Ik neem aan, dat je met baanoverzicht actief bedoelt, dat de rijstroom is ingeschakeld. Dan verdwijnt het excel icoontje en kun je geen excel overzicht aanmaken. Dat kan alleen als de rijstroom niet is ingeschakeld. Dat is geen fout, maar zo ingesteld, omdat het niet logisch is, dat je tijdens het rijden dit soort overzichten gaat maken.

Mvrgr
Carel
Ga naar bovenaan de pagina

SAN

Netherlands
21 Posts

Geplaatst - 11 nov 2014 :  17:52:01  Toon profiel  Reageer met citaat
Dank heren voor jullie aanwijzingen, het werkt nu, ik probeerde het inderdaad met ingeschakelde rijstroom
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina