Auteur |
Onderwerp |
|
Schuif
Netherlands
72 berichten |
Geplaatst - 31 okt 2013 : 19:59:23
|
Heren,
tot gisteren alles perfect; Ecos opstarten, laptop opstarten, dubbelklik icoon KL en, KL groene spiegelei dubbelklik en....... rijden maar;
echter sinds vandaag geeft KL aan "geen communicatie met PC" aangezien ik niet in kaboutertjes geloof (wel in zwarte piet ;-)) moet er ergens iets fout zitten;
zowel LT als Ecos verschillende keren opnieuw opgestart; zelfs de LT "teruggezet" via herstel procedure, helaas;
kabel laptop-Ecos gewisseld, helaas;
wat kan ik doen om de verbinding tussen LP en Ecos te herstellen?
Bij voorbaat dank voor de reacties.
Met vriendelijke groet,
Erik |
|
Barry
Netherlands
126 Posts |
Geplaatst - 31 okt 2013 : 23:03:04
|
Erik,
Je kunt wel via je browser de ECoS benaderen? Als je het IP-adres ingeeft, moet je het startscherm van de ECoS krijgen.
Kun je zien op je laptop of je LAN-verbinding correct werkt? Toevallig en update van je laptop gehad, waardoor het IP-adres mogelijk gewijzigd is, of een update van jouw routers? Als dat allemaal goed werkt, zou ik pas richting KL gaan kijken.
Groeten,
Barry
N-spoor, Epoche III / Koploper (Vista Premium, Dual-Core) / ECoS / LokPilot / Kuehn / Uhlenbrock / SwitchPilot / Lenz / BMD16N-SD
I just want to celebrate another day of living |
|
|
Schuif
Netherlands
72 Posts |
Geplaatst - 01 nov 2013 : 16:45:08
|
Hallo Barry,
je hebt gelijk is eigenlijk voor een ander forum, maar toch bedankt want door jouw aanwijzingen is het probleem opgelost.
Bedankt
Erik |
|
|
|
Onderwerp |
|
|
|