Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 466 / Bezoekers Vandaag: 1410
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 466
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Wensen
 Koploper wensen (ontwikkeling is per juli 2012 gestopt)
 Kleur blok
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Bas

Switzerland
55 berichten

Geplaatst - 07 nov 2006 :  17:34:15  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo allemaal

Is het mogelijk om het blokje in het blok waar het locnummer instaat ook te laten meekleuren? Bij mij is het zo als het blok bezet is blijft dat blokje wit met het treinnummer erin. In het echt (bij de BLS) veranderd dat blokje ook in rood als aanduiding dat het spoor bezet is.

Groeten

Bas

Hans

Netherlands
13 Posts

Geplaatst - 07 nov 2006 :  18:20:06  Toon profiel  Reageer met citaat
Bas,

Ik hoop dat ik je goed begrijp
Ook bij mij kleuren de blokjes mee in het rood, gewoon ingesteld bij Algemeen/Instellingen per database/kleuren, dan op het betreffende blokje staan, rechtermuisknop en kiezen maar.

Hans K
Ga naar bovenaan de pagina

René

47 Posts

Geplaatst - 16 nov 2006 :  10:32:40  Toon profiel  Bezoek de homepagina van René  Reageer met citaat
Hoi Bas,

Je kunt de kleur per status van een blok zelf instellen.
Voor een bezet blok waarbij bekend is welek trein erop staat is dat rood. Wit zie je bij een bezet blok als niet bekend is welke loc erop staat. Dit kun je wel aanpassen in rood maar dan zie je het verschil niet meer tussen deze twee statussen.

Groeten,

René Wolf
Ga naar bovenaan de pagina

bellejt

Belgium
454 Posts

Geplaatst - 17 nov 2006 :  13:05:28  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo,Is dit enkel mogelijk in de geregistreerde versie ? Bij mijn testversie kan ik de kleur alleen van de lijnen aan passen en niet in het vak van de blokjes.

greetings,groetjes,salutations,Johnny T
Ga naar bovenaan de pagina

PaHaSOFT

3413 Posts

Geplaatst - 17 nov 2006 :  15:56:18  Toon profiel  Reageer met citaat
Johnny,

Er is slechts 1 beperking in een geregistreerde versie (en dat staat toch overal vermeld): het kunnen rijden met maximaal 3 treinen!

Mvg,
Paul.
Ga naar bovenaan de pagina

bellejt

Belgium
454 Posts

Geplaatst - 17 nov 2006 :  17:20:52  Toon profiel  Reageer met citaat
Paul,

Ik dacht ook dat het enige verschil het aantal treinen was.Ik stuur wel nog geen baan aan.Compoort uuitschakelen geactiveerd dus.
Bij mij staat in het blokje bij bezet blok het nummer van de trein op een gele achtergrond.Ik vind maar niet hoe ik die achtergrondkleur van het blokje kan veranderen naar een andere kleur.Met de rechtermuisknop aanklikken geeft niets.Misschien weet iemand het wel ?

greetings,groetjes,salutations,Johnny T
Ga naar bovenaan de pagina

bellejt

Belgium
454 Posts

Geplaatst - 17 nov 2006 :  17:24:34  Toon profiel  Reageer met citaat
Zoals een goede huisvader eens nagedacht en zag plotseling staan "DEFAULT" bij de kleur voor de lijnen.Hier dus eens geprobeerd om mijn naam als nieuw schema in te voegen door rechtermuisknop.Als bij wonder kwam dan ook het scherm met de blokjes te veranderen.
Alvast bedankt voor de snelle reaktie en als computerfreak had ik direkt iets dat als default staat meestal kan veranderd worden.

greetings,groetjes,salutations,Johnny T
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina