Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 131 / Bezoekers Vandaag: 10086
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 559
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Gevorderden
 Binnenrijden bezetspoor
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Krispl

Netherlands
49 berichten

Geplaatst - 25 mei 2012 :  22:09:44  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Krispl  Reageer met citaat
Heb net een bericht verstuurd maar zie het niet, foutje zeker.
Wie kan mij helpen waarom de loc van blok 451 niet naar 447 of 448 wil,.Heb in de vaste route aangevinkt dat de loc het bezette spoor 447 mag binnenrijden, om de reizigerstrin op te halen. Maar er gebeurd niets.
Vast bedankt voor u reacties.
Krispl

Download Attachment: Railplan-nieuw_20120525_215546.bck
221,36 KB

Wim Ros

Netherlands
6228 Posts

Geplaatst - 25 mei 2012 :  22:22:14  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Wim Ros  Reageer met citaat
Volgens mij klopt die vaste route niet.
Wim.


Alleen de waarheid ligt in het midden

s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus

Bewerkt door Wim Ros op 25 mei 2012 22:29:32
Ga naar bovenaan de pagina

hubertus

Netherlands
1909 Posts

Geplaatst - 25 mei 2012 :  22:33:50  Toon profiel  Reageer met citaat
Je moet in die vaste route bij blok 451 aangeven dat keren in dat blok is toegestaan. Dan werkt het waarschijnlijk.

Huub

edit: in de vaste route bij de tweede keer blok 447 moet je dat vinkje ook nog zetten

Bewerkt door hubertus op 26 mei 2012 11:16:47
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina