Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 151 / Bezoekers Vandaag: 3090
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 559
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Gevorderden
 ontkoppelfunctie
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

prehorst

Netherlands
600 berichten

Geplaatst - 16 apr 2012 :  16:44:27  Toon profiel  Reageer met citaat
Mede spoorders

Ik ben bezig met het instellen van een digitale ontkopelaar op loc 29 (glaskast).
Ik heb in onderhouden locomotieven bij de betreffende loc bij functie-1 kopeling-aan aangemaakt en deze op uitgebreid gezet.
Ik heb in de uitgebreidefuntie aangegeven dat in blok 86 de ontkopelaar na 2 sec uitmoet als deze is gestopt en dat de ontkopelaar na 2 sec uitmoet als de loc werkelijk is gaan rijden.

Als ik deze instelling opsla (met het vinkje) en vervolgens weer open staat er bij reageren op weer ieder blok terwijl ik daar blok 86 had aangegeven, wat doe ik hier fout?



Download Attachment: pre.bck
699,84 KB


Met vriendelijke groeten
Piet Rehorst ( H0 3 rail - selectrix-2000 - decoder63 - Marklin - HAG - Roco - Trix )

bobm

Netherlands
79 Posts

Geplaatst - 16 apr 2012 :  20:17:25  Toon profiel  Reageer met citaat
Beste Piet,

je doet niets fout, je hebt het alleen zowel bij ieder blok als bij blok 86 ingevuld. Als je glaskast opent zie je ieder blok daarnaast pijltje, dit aanklikken en blok 86 verschijnt, nu bij beide invullen wat de bedoeling is.

groetend bob
Ga naar bovenaan de pagina

prehorst

Netherlands
600 Posts

Geplaatst - 17 apr 2012 :  11:33:38  Toon profiel  Reageer met citaat
Bob

Bedankt voor je reactie, ik heb bij ieder blok alle instellingen weggehaald en nu werkt het perfect.


Met vriendelijke groeten
Piet Rehorst ( H0 3 rail - selectrix-2000 - decoder63 - Marklin - HAG - Roco - Trix )
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina