Ik ben over gestapt van Twin center naar Intellibox 2. Bij het Twincenter was de aansluiting met een kabel op com i. Nu bij de iontellibox gaat het met een USB kabel. Nu kan ik de intellibax niet met koplper aan zetten en krijg ik de melding geen Intellibax of Twin center gevonden Ik heb de aansluitng nagezien en deze is goed. Wie weet raad. Johan Beste Wim
Ik heb in de database loknet gekozen nu zegt koplopwer er is geen respons van de centrale eenheid wat moet ik nog meer wijzigen? Johan
Als je nu in koploper kiest voor het juiste digitale systeem namelijk LOCONET, en zal het na het omzetten van de database waarbij koploper je een aantal stappen laat doen weer werken.
De Intellibox II is een LocoNet systeem en kan niet meer benadert worden als een Intellibox/Twin-Center.
Heb je de driver voor de Intellibox II geinstalleerd? Weet je welke compoort er is aangemaakt en heb je die gekozen in koploper, en heb je de baudrate op 115200 bps gezet in koploper? Oftewel heb je de instructies gelezen, in de handleiding van je Intellibox II