Auteur |
Onderwerp |
|
johangeorge
Netherlands
143 berichten |
Geplaatst - 30 sep 2011 : 21:02:43
|
Hallo allemaal , mijn naam is George en ik ben hier nieuw op het forum , heb wel al veel gelezen hier , maar kom er nu echt niet meer uit ,het gaat om het volgende : ik ben net met koploper begonnen , en dat gaat op zich erg goed , maar ik heb een IB 2 centrale , en die wil wel communiceren met koploper , maar na een seconden of 3 tot 5 ,krijg ik keer op keer de foutmelding : verbinding met centrale verbroken ?? , ik ben nu al zo'n 2weken bezig , heeft er iemand ook zo'n probleem , of nog een suggestie wat ik eventueel fout doe , ik heb de IB 2 ge update ,protocol loconet gebruikt , en compoort 3 geselecteerd ?? ik hoor graag een of meerdere reacties alvast bedankt |
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
Geplaatst - 01 okt 2011 : 11:53:14
|
Johan,
Terugkijkend in je eerdere berichten, zie ik steeds hetzelfde probleem terug keren. Al deze problemen wijzen in de richting van het niet juist installeren van de USB drivers, die nodig is voor de toekenning van de juiste comport aan de Intellibox II.
Mvg Wim.
Alleen de waarheid ligt in het midden
s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus |
|
|
johangeorge
Netherlands
143 Posts |
Geplaatst - 01 okt 2011 : 18:43:53
|
Hallo Wim , bedankt voor je reactie , maar dit is een ander probleem , het voorgaande ging om onze clubbaan ,en die werrkt met een IB 1,dat is opgelost en die werkt nu goed , dankzij inderdaad de juiste driver ,en advies hier op het forum , dit gaat nu dus over m'n eigen baan thuis , de driver heb ik ook geinstalleerd , die werd meegeleverd met de IB 2 , en comunicatie met de PC werkt ook goed , ook de compoort staat op 3 , ook in koploper |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
johangeorge
Netherlands
143 Posts |
Geplaatst - 01 okt 2011 : 20:29:15
|
Hallo Wim ( en andere forumlezers ) hierbij een database backup ,
gr. George
Download Attachment: testbaan.bck 7,71 KB |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
johangeorge
Netherlands
143 Posts |
Geplaatst - 01 okt 2011 : 21:39:50
|
hallo wim , ook die heb ik al diverse malen op 115200 gehad , ook op de IB 2 , en zo geprobeerd , maakte in beide gevallen niets uit
gr. George |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
johangeorge
Netherlands
143 Posts |
Geplaatst - 01 okt 2011 : 22:51:55
|
Hallo Wim
en ik geloof het zelf niet , maar het werkt , heb zoals je zei ,een trein aangemaakt , en de comunicatie blijft , hartelijk dank voor de tips , het meedenken , en je inzet voor dit probleem .
gr. George
|
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
johangeorge
Netherlands
143 Posts |
Geplaatst - 01 okt 2011 : 23:15:36
|
Hallo Wim
toch hartelijk bedankt , ik zou hier zelf nooit op gekomen zijn , kan het ook niet terugvinden in de malibaancursus , die ik gebruik ,en ook niet in de beschrijving van C. burgers , ben blij dat het nu wel werkt , kan ik eindelijk verder , ook met de printen van je .
gr. George |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
Geplaatst - 01 okt 2011 : 23:28:53
|
George, daar noem je nu 2 plaatsen waar het zeker niet zal staan en ook zeker niet in thuis hoort. Als het al ergers zou moeten staan is het in de beschrijving van koploper zelf. Maar eigenlijk mag het helemaal niet uitmaken of je nu wel of niet een Locadres actief hebt.
Mvg Wim.
Alleen de waarheid ligt in het midden
s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus |
Bewerkt door Wim Ros op 01 okt 2011 23:33:49 |
|
|
johangeorge
Netherlands
143 Posts |
Geplaatst - 01 okt 2011 : 23:46:24
|
Wim maar een beschrijving van koploper kan ik ook niet vinden , dan kom ik telkens uit op malibaan ,of kl. forum en C, Burgers
gr. George |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
|
Onderwerp |
|