Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 107 / Bezoekers Vandaag: 107
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 107
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Installatie
 Koploper
 Koploper, ben er klaar mee.
 Nieuw onderwerp  Onderwerp gesloten
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Wim Ros

Netherlands
6228 berichten

Geplaatst - 23 mei 2011 :  09:32:11  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Wim Ros
Hi,

Ik ga maar eens opzoek naar een ander besturingsprogramma, ben de antwoorden en behandeling van en door de maker van dit programma zat.

Na het melden van een vermeende misser, ontving ik een uiterst onvriendelijke mail. Hij geeft geen gebruikers support, alleen bugs worden verholpen, en is een manier aan het bedenken om mails te voorkomen met meldingen omtrent vermeende missers. Nu is het natuurlijk lastig om als gebruiker een bug te onderscheiden, van het verzoeken om support. Maar goed, na 11 jaar, is de maat nu echt vol. Het gaat jullie goed hier, hulp bij koploper zal ik niet meer geven in het openbaar, voor andere technische ondersteuning ben en blijf ik natuurlijk bereikbaar.

Mvg
Wim.


Alleen de waarheid ligt in het midden

s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus

PaHaSOFT

3413 Posts

Geplaatst - 23 mei 2011 :  10:38:17  Toon profiel
Ter info:
quote:
Wim,

Je geeft dan toch gewoon rechtdoor: bezet afbuigend: vrij op bij de definitie van de overloopwissel.

Ik merk dat steeds meer mensen mij weer gaan mailen met de opmerking: vast een bug. Vind dit zeer onplezierig omdat het in 99% van de gevallen geen bug is. Ik ga hier nog eens goed over nadenken hoe ik dit kan voorkomen, want ik wil geen gebruikerssupport meer doen.

Mvg,
Paul.

> -----Oorspronkelijk bericht-----
> Van: Wim Ros
> Verzonden: maandag 23 mei 2011 8:09
> Aan: Paul Haagsma
> Onderwerp: Stand overloopwissels onjuist.
>
> Paul,
>
> Ik heb het idee dat de stand van de overloopwissels niet goed gaat.
> Ingesteld is dat bij rechtdoor wissel 2 vrij is echter dat is het
> geval bij de stand afbuigend, dit is me nog niet eerder opgevallen.
>
> Mvg
> Wim.




Mvg,
Paul.
Ga naar bovenaan de pagina

Ben

Netherlands
874 Posts

Geplaatst - 24 mei 2011 :  07:29:44  Toon profiel
quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Wim Ros



Het gaat jullie goed hier, hulp bij koploper zal ik niet meer geven in het openbaar




Wim,

Ben benieuwd of je echt gaat stoppen of achter de schermen via mail support blijft leveren.

Als je een flinke kerel bent knikker je Koploper uit je systemen, een man een man, een woord een woord.

Maar ik denk dat je dat niet gaat doen.......

Succes met je nieuwe andere besturingsprogramma.

Gr, Ben.
Ga naar bovenaan de pagina

j.kos2

Netherlands
54 Posts

Geplaatst - 24 mei 2011 :  09:33:19  Toon profiel
Heren,

het lijkt mij sowieso niet correct om mailuitwisselingen die prive plaatsvinden (dus niet via dit forum) gewoon prive te houden.
Ik gebruik sinds 2006 Koploper met veel plezier en erger mij aan de manier waarop er soms met de maker van dit programma wordt omgegaan, alsof het hier een programma betreft waarvoor betaald is.
Ik volg dit forum al sinds 5 jaar en zie van deze meneer Wim Ros af en toe reacties naar vragenstellers, dat ik wel eens zelf de neiging had om in de pen te klimmen.
En om dan zo'n ophef te maken over een vraag en antwoord via privemail (Paul heeft natuurlijk alle recht om dit in de openbaarheid te brengen na de plaatsing van dit item) die achteraf een heel gewoon antwoord blijkt te zijn, daar kan ik niet bij. Het kan mij totaal niet schelen of er misschien oud zeer of wat dan ook is, laat dat lekker weg van dit forum, dit hoort hier te gaan over het helpen van mede-koplopergebruikers...

Ben, helemaal met je eens!

Vrgrt,

Jan Kos
Ga naar bovenaan de pagina

marklinmoos

Netherlands
56 Posts

Geplaatst - 24 mei 2011 :  10:58:02  Toon profiel
Hallo Koplopers,
Stoppen met dit item.
KOPLOPER is een hardstikke mooi programma.
Meneer E.Kooij,misschien kan er een groot hangslot op dit item?
Vriendelijke Spoorse Groeten aan U allen

Marklin CS 1 uploaded, Windows 7, KL 7.0-4, C-rails
Een gelukkige Koploper
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Onderwerp gesloten
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina