Auteur |
Onderwerp |
|
wijbe
Netherlands
172 berichten |
Geplaatst - 27 okt 2010 : 18:17:48
|
Hallo,
Is het mogenlijk in te stellen hoeveel een loc kan afremmen als hij de eerste melder tegenkomt? Bij mij remt hij eerst tot 78 km/h maar ik zou dit graag meer willen laten worden. Hoe en waar is dit mognelijk?
Mvg, wijbe |
|
dentheo
Belgium
1758 Posts |
Geplaatst - 27 okt 2010 : 19:00:27
|
quote: Oorspronkelijk geplaatst door wijbe
Is het mogenlijk in te stellen hoeveel een loc kan afremmen als hij de eerste melder tegenkomt? Bij mij remt hij eerst tot 78 km/h maar ik zou dit graag meer willen laten worden. Hoe en waar is dit mognelijk?
Dat zit onder treintypes..voor elk treintype kan U dit opgeven.bv. zware staaltrein tov TGV
Theo vanop de heide. N+SX+kpl+kplRsd |
|
|
wijbe
Netherlands
172 Posts |
Geplaatst - 27 okt 2010 : 19:13:59
|
Hallo,
Zou u dit nader kunnen toelichten? Betreft dit de massasimulatie? Het is zeg maar een marklin koploper, die van 160 naar 78 gaat, maar ik wil juist dat hij bijvoorbeeld nog sneller naar beneden gaat. Wat dien ik dan aan te passen?
Mvg, Wijbe |
|
|
dentheo
Belgium
1758 Posts |
Geplaatst - 27 okt 2010 : 19:19:03
|
quote: Oorspronkelijk geplaatst door wijbe
Wat dien ik dan aan te passen?
Het treintype....wel eerst een treintype maken... sneltrein, stoptrein enz. Daarin kan je maximale , gemiddelde en minimale snelheid kwijt. en op hetzelfde tabblad ook de massasimulatie.
Theo vanop de heide. N+SX+kpl+kplRsd |
|
|
wijbe
Netherlands
172 Posts |
Geplaatst - 27 okt 2010 : 19:36:28
|
Hey,
Dit heb ik inmiddels.
Maar als ik het goed begrijp is dat het dus per 50 km gaat om zoveel sec te remmen.
dus van 50 naar 0 staat bij mij nu op 2 sec (niet veel ruimte...) dus van 150 naar 0 duurd 6 sec?
Mvg, Wijbe |
|
|
|
Onderwerp |
|