Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 94 / Bezoekers Vandaag: 5233
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 533
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Installatie
 Koploper
 Ecos 50200
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

thhmgerritsen

3 berichten

Geplaatst - 08 okt 2010 :  20:24:35  Toon profiel  Reageer met citaat
Heeft iemand al ervaring met de samenwerking tussen de nieuwe Ecos 50200 en Koploper ?? Ik hoorde dat die niet 100% compatabel is.

Wim Ros

Netherlands
6228 Posts

Geplaatst - 08 okt 2010 :  21:25:19  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Wim Ros  Reageer met citaat
Voor zover ik het begrepen heb is er geen enkel probleem.

Mvg
Wim.


Alleen de waarheid ligt in het midden

s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus
Ga naar bovenaan de pagina

bellejt

Belgium
454 Posts

Geplaatst - 09 okt 2010 :  01:06:54  Toon profiel  Reageer met citaat
heb die hier nu 2 maand draaien en zou niks anders meer willen.Makkelijk om buiten koploper fouten op te zoeken.Werkt perfekt samen.Spiegelei rood/groen,kortsluitbeveiliging enzovoort gaan automatisch.ook je loks programmeren in DCC ipv MM.Koploper kan het allemaal besturen.

greetings,groetjes,salutations,Johnny T
Ga naar bovenaan de pagina

project oN the rail

Netherlands
33 Posts

Geplaatst - 09 okt 2010 :  02:56:29  Toon profiel  Reageer met citaat
Jonny/Ben,

Welke versie van de Ecos gebruik je, build 3.2.1?

Omdat ik naast de post op bovengenoemd forum verder niets hierover heb kunnen vinden ga ik er vanuit dat het gewoon goed werkt.

Groet, Jeroen,

Spoor N (III/IV/V),ECoS
Ga naar bovenaan de pagina

bellejt

Belgium
454 Posts

Geplaatst - 09 okt 2010 :  10:40:14  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik rijdt altijd met laatste update.Heb van die problemen nog niets ondervonden.Schijnt me ook raar wat ze daar vertellen omdat je de decoder van de locs enkel de CV's in Ecos programmeerd .Maar in koploper programmeer (bepaal) je zijn functies.Daar moet je ze dan juist ingeven volgens je programmatie.Als ze juist staan dan komen de veranderingen wel door.
Wat ze daar trouwens uitleggen geld voor elke digitale centrale.

greetings,groetjes,salutations,Johnny T
Ga naar bovenaan de pagina

bellejt

Belgium
454 Posts

Geplaatst - 09 okt 2010 :  17:29:50  Toon profiel  Reageer met citaat
Ben

kan jij me zeggen welke combinaties dat dan wel doen ? Dit is dus tweerichtingsverkeer tussen centrale en programma.Ben er echt nieuwsgierig naar want zou ik in de toekomst dan mss wel kunnen gebruiken.

greetings,groetjes,salutations,Johnny T
Ga naar bovenaan de pagina

Wissels

Netherlands
1450 Posts

Geplaatst - 10 okt 2010 :  20:09:18  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Wissels  Reageer met citaat
Hallo Johnny, allen,

het schakelen van wissels en besturen van locs via de Centrale wordt ook door koploper gezien, respectievelijk de snelheid van de loc en de wisselstrand worden in koploper overgenomen,

met vriendelijke groet,

Walter

Marklin testbaan met 6021/6050 Vaste baan met Central Station 1 Reloaded.
Doe wat je zegt, dan lieg je niet.
Ga naar bovenaan de pagina

caponordtraveller

Belgium
13 Posts

Geplaatst - 18 okt 2010 :  22:25:50  Toon profiel  Reageer met citaat
Hey,

hier nu een maand lopende, iedere dag getest en is vooral zeer stabiel, veel stabieller dan mijn CS1 die ik ervoor had, nooit geen communicatie problemen en vooral snellere opstart ..

Steven

zie mijn blog : http://www.bloggen.be/modelbaancaponordtravellers/

Marklin CS1 - Tijdperk 3-4 NMBS

http://www.bloggen.be/modelbaancaponordtravellers/
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina