Auteur |
Onderwerp |
|
ouwerling
Netherlands
32 berichten |
Geplaatst - 23 jul 2010 : 13:21:15
|
Nadat ik nu een paar weken aan het spelen ben met mijn proefbaan en Koploper, kreeg ik vanmorgen ineens de foutmelding: Write File function failed. (win error code:2)
Koploper afgesloten en opnieuw opgestart. Helaas na enige tijd weer het zelfde. Koploper 7.1 geinstalleerd, maar na enige tijd weer hetzelfde. Wat is er aan de hand?
Vr Gr Jos
IB Basic, Uhlenbrock Loconet wissel en bezet meld dekoders, Koploper, Fleischmann N spoor, Periode V |
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
ouwerling
Netherlands
32 Posts |
Geplaatst - 24 jul 2010 : 09:24:39
|
Bedankt Heb ik gedaan en probleem lijkt over. Ik ga vandaag weer eens aan de slag en kijk of het probleem definitief over is. Bedankt Vr Gr Jos
IB Basic, Uhlenbrock Loconet wissel en bezet meld dekoders, Koploper, Fleischmann N spoor, Periode V |
|
|
ouwerling
Netherlands
32 Posts |
Geplaatst - 01 aug 2010 : 20:01:00
|
Probleem is er nog steeds. Van de week krijg ik een neiuwe (opgeknapte) Desktop PC mat XP ipv Windows 7. Ik hoop dat het dan over is. Wat denken jullie? Waar kan ik de laatste driver voor Windows XP SP3 en de IB Basic vinden?
Vr Gr Jos
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
ouwerling
Netherlands
32 Posts |
Geplaatst - 18 aug 2010 : 08:07:08
|
Gisteren mijn nieuwe desktop computer, windows XP SP3, gekregen en geinstalleerd (gebruikte eerst een laptop met windows 7) 9Overigens zijn de problemen met de laptop na verloop van tijd nauwelijks meer voorgekomen) Na installeren van koploper en de vereiste driver, koploper gestart en nadat de driver eerst niet reageerde, opnieuw geinstalleerd en nu werkte alles. Dacht ik Echter na verloop van tijd wederom een foutmelding van koploper: "Write File function failed. (win error code:31)" Driver opnieuw geinstalleerd maar helaas na verloop van tijd wederom de melding en compleet vastlopen van Koploper.
Wat gaat er fout? Heeft iemand van jullie hier ervaring mee en nog belangrijker: een oplossing?
Gaarne jullie advies.
Vr Gr Jos
|
|
santhe
Netherlands
212 Posts |
Geplaatst - 18 aug 2010 : 09:00:21
|
quote:
... foutmelding van koploper: "Write File function failed. ...
Lijkt mij een rechten probleem. Zorg dat de directory en bestanden schrijfbaar zijn voor Koploper.
Theo.
http://www.geenbergen.nl |
|
|
ouwerling
Netherlands
32 Posts |
Geplaatst - 18 aug 2010 : 09:13:35
|
Hi,
Hoop dat dat t is. Kun je iets meer uitleggen hoe ik dat controleer en evt verhelp?
Bedankt
Vr Gr
Jos
|
|
|
Onderwerp |
|