Auteur |
Onderwerp |
|
olaf
Netherlands
78 berichten |
Geplaatst - 18 aug 2006 : 15:15:45
|
wie kan mij een advies geven, omtrent het gebruik van de ib van uhlenblock en de easy-control van tams ..
ik weet het niet meer wat ik nu nemen moet .. en wie kan of wil mij laten zien hoe ik nu alles aanmoet gaan sluiten ..
|
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 18 aug 2006 : 15:32:08
|
Hoi,
Ik hoor alleen regelmatig resets bij de Intellibox. Gelukkig is men het er inmiddels wel over eens dat het niet aan Koploper ligt.
Easy-control tams begint net en zijn nog niet veel gebruikers van. Tot nu toe hoor ik daar geen negatieve berichten over.
Verder kan ik je niet helpen (ik heb er geen ervaring mee).
Met vriendelijke treinengroeten,
Paul Haagsma (Schaal N / Selectrix en Koploper) |
|
|
olaf
Netherlands
78 Posts |
Geplaatst - 18 aug 2006 : 19:49:34
|
bedankt paul ... voor je reaktie
je hebt zeker bijna een dagtaak aan om al die topiks van mij te lezen..
gr olaf |
|
|
hubertus
Netherlands
1989 Posts |
Geplaatst - 18 aug 2006 : 20:58:52
|
Ik kan alleen maar een negatief advies geven over de intellibox. In theorie een prachtig apparaat, maar in de praktijk te veel storingen. Ik heb ernstige twijfels of ik het nog ga gebruiken bij een eventuele nieuwe baan en zal het dan ook niemand meer aanraden.
De easycontrol ken ik niet.
Huub |
|
|
pa1_hub
Netherlands
506 Posts |
Geplaatst - 18 aug 2006 : 22:19:13
|
Hallo Olaf,