Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 243 / Bezoekers Vandaag: 12852
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 808
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Overigen
 Beurzen en bijeenkomsten
 Toestemming Paul Haagsma om Koploper te gebruiken tijdens beurzen
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

hil1814

Netherlands
60 berichten

Geplaatst - 16 apr 2010 :  09:30:31  Toon profiel  Reageer met citaat
Beste Paul Haagsma

Hartelijk dank dat ik dit prachtige computerprogramma van jou mag gebruiken voor het automatiseren van mijn spoorbaan.

Ik beleef er heel veel plezier aan. Geweldig.

Inmiddels heb ik een baan van 1 meter x 2,5 meter met 10 wissels, 13 blokken en 20 bezetmelders gemaakt, waarop ik 8 stoomlocomotieven (2 x full-sound) kan laten rijden. Jawel, alles digitaal en volledig automatisch.

Ik heb een uitnodiging gehad van de spoorwegen om mijn baan te laten zien tijdens hun open dag te Onnen (nabij Groningen), welke in september 2010 wordt gehouden.

Graag jou toestemming om daar te gaan staan en koploper in al haar facetten te laten zien, uiteraard onder verwijzing naar de bron van al dit moois, Paul Haagsma. Let wel, ik sta daar als enthousiaste gebruiker en niet als commercie.

Indien jij geen bezwaar hebt, dan gaat dit gebeuren en nodig ik graag alle mede koploper gebruikers uit om daar te komen kijken. Kunnen jullie zien wat ik gemaakt heb en kunnen we wellicht nog iets van elkaar leren. Geweldig toch.

Tot zover. Paul, nogmaals veel dank en graag je akkoord.

Groeten

Hilbrand


Bewerkt door hil1814 op 02 jan 2011 10:02:13

remunj

Netherlands
1089 Posts

Geplaatst - 16 apr 2010 :  12:58:40  Toon profiel  Reageer met citaat
Hilbrand,

Je bent nieuw op het forum aan je aantal bercihten te zien.
Dan heb je wellicht gemist dat Paul hier niet meer op het forum actief is.

Je kunt het beste even contact met hem opnemen via zijn eigen site www.pahasoft.nl

Gr.
Eric
Ga naar bovenaan de pagina

louwerse

Netherlands
36 Posts

Geplaatst - 16 apr 2010 :  16:11:39  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Hilbrand,

Via de site van Paul zul je hem ook niet kunnen bereiken. Er staat geen email-adres vermeld. Ik zou ook niet weten of Paul op een of andere manier nog bereikbaar is. Als je zijn site leest, zal je het duidelijk zijn.

Groeten,

Sam
Ga naar bovenaan de pagina

remunj

Netherlands
1089 Posts

Geplaatst - 16 apr 2010 :  16:40:29  Toon profiel  Reageer met citaat
Of het nog werkt en of Paul reageert weet ik niet maar uit de handleiding:

Support
Als je support nodig denkt te hebben, kun je mij bereiken via:
• Een e-mail: support@pahasoft.nl.

Gr.
Eric
Ga naar bovenaan de pagina

hil1814

Netherlands
60 Posts

Geplaatst - 18 apr 2010 :  08:52:46  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Hilbrand,

Geen enkel punt; vanaf versie 6.7 mag dit gewoon. Misschien wel leuk als je even vermeld op het Koploperforum waar/wanneer je dit doet.

Er staat nog steeds als afzender xx in jouw email. Net als een vorige keer moest ik dit mailtje uit mijn prullenbak halen. Vreemde 'afzenders' gaan daar namelijk meteen in.


Met vriendelijke treinengroeten,

Paul Haagsma / PaHaSOFT
homepage: http://www.pahasoft.nl

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: xx [mailto:mijnnet@home.nl]
Verzonden: zaterdag 13 februari 2010 9:27
Aan: Paul Haagsma
Onderwerp: Vraag


Dag Paul

Ten eerste wil ik je erg bedanken dat ik gebruik mag maken van jou prachtige programme koploper. Ik ben inmiddels zo ver dat ik alles automatisch kan laten rijden, met geluid wel te verstaan. Erg mooi.

Ik heb de vraag gehad of ik mijn testbaan op een kleine treinenbeurs wil laten zien. Ik heb echter begrepen dat er beperkingen zijn gesteld door jou op dat gebied. Klopt dat. Ik ga koploper niet verkopen maar wil slechts laten zien wat ik er allemaal mee heb gedaan. Uiteraard onder vermelding van de naam pahasoft en jou naam. Ik zou het heel erg leuk vinden als jij daartegen geen bezwaar zou hebben. Ik ontvang geen geld en doe het puur omdat ik het heel leuk vindt, andere mensen ook op weg kan helpen, en ook nog eens reclame kan maken voor jou mooie programma.

Heel graag je reactie.

Vriendelijke groeten<

Hilbrand Hakkert
Ga naar bovenaan de pagina

hil1814

Netherlands
60 Posts

Geplaatst - 18 apr 2010 :  08:57:33  Toon profiel  Reageer met citaat
Beste koplopervrienden

Zoals jullie hiervoor kunnen lezen heb ik mijn eigen vraag op 13 februari 2010 ook al eens aan Paul Haagsma gesteld en heb toen ook antwoord van hem gekregen.

Die mail van mij plus zijn antwoord staan dus bij deze ook op koloper vermeld. Ik dacht dat ik deze mail niet meer had, maar heb hem terug gevonden.

Ik hoorp dat jullie hier iets aan hebben. Waarmee ik tevens deze berichtenwisseling wat mij betreft sluit.

Groeten

Hilbrand

Bewerkt door hil1814 op 18 apr 2010 08:59:41
Ga naar bovenaan de pagina

mphoi

Netherlands
1 Posts

Geplaatst - 12 mei 2010 :  17:26:10  Toon profiel  Reageer met citaat
Hilbrand,

Op welke dag en datum in september 2010 is die open dag? Ik kan die gegevens nl. nergens vinden, of zie ik iets over het hoofd?

Martin Hornis uit Emmen
Ga naar bovenaan de pagina

Jaap

Netherlands
89 Posts

Geplaatst - 18 mei 2010 :  21:29:08  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Martin

Ik sprak vandaag iemand die daar in onnen werkt, hij zij dat het op 25 september is.
Het zal nog wel op de site komen. bij deze
http://www.team5onnen.nl/

MVG, Jaap

HO / 2 rail / IB / loconet / draai15 en OM32

Bewerkt door Jaap op 30 jun 2010 22:30:58
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina