Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 74 / Bezoekers Vandaag: 8033
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 695
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Overigen
 Beurzen en bijeenkomsten
 Open dagen Baroniespoor 10 en 11 april
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

JoosBuijs

Netherlands
2 berichten

Geplaatst - 09 apr 2010 :  09:30:51  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi allemaal,

Allereerst mijn excuses dat mijn eerste forum post meteen 'reclame' is, daarom zal ik het kort houden ;)

Komend weekend, 10 en 11 april, houdt msv Baroniespoor in Prinsenbeek (omgeving Breda) open dagen. We zijn gevestigd aan de Schoolstraat 2 te Prinsenbeek, de deur links op het schoolplein van de basisschool Apollo.

De reden dat ik dit hier vermeldt is dat we het afgelopen jaar onze N-baan hebben omgebouwd naar Dinamo en besturing met koploper. Misschien dat het dus voor enkelen van jullie interessant is om hier te komen kijken, genieten en kletsen.
De N-baan is een landschapsbaan en bestaat uit 56 blokken en 30 wissels. Op deze baan rijden TGV's en TEE's over de hoofdbaan terwijl stoom locomotieven door het landschap kronkelen en tandrad locomotiefjes dalen of klimmen.

Verder heeft de vereniging nog een grote H0 baan, een H0 K-baan voor zowel gelijk- als wisselspanning en een rangeerbaan voor (grote) kinderen.

Een andere reden dat ik dit hier meld is dat we over enkele weken onze huidige clubruimte moeten verlaten en dus druk op zoek zijn naar een nieuwe ruimte in de omgeving van Breda.

Graag tot ziens!

Joos
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina