Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 142 / Bezoekers Vandaag: 13567
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 559
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Wensen
 Koploper wensen (ontwikkeling is per juli 2012 gestopt)
 Omkering wisselstand bij RocoMaus en MultiMaus
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Wim Ros

Netherlands
6228 berichten

Geplaatst - 18 feb 2010 :  20:31:19  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Wim Ros  Reageer met citaat
Hi Paul,

Een verzoek om de mogelijkheid te bieden om het algemene wisselcommando voor het gebruik van een Maus II of een MultiMaus om te keren, via een algemeen vinkje onder speciaal digitaal systeem.
Dit om het gebruik van modules die werken op de wisselstand recht en afbuigend volledig mogelijk te maken, met eerder genoemd digitaal systeem.

Mvg
Wim.


Alleen de waarheid ligt in het midden

aarnink

27 Posts

Geplaatst - 19 feb 2010 :  13:25:51  Toon profiel  Reageer met citaat
Paul,

Ik sluit me graag aan bij Wim naar aanleiding van de problemen met de aansturing van de draaischijf decoder.

gr, Richard
Ga naar bovenaan de pagina

Saraan

Belgium
82 Posts

Geplaatst - 24 feb 2010 :  12:53:21  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Saraan  Reageer met citaat
Hallo,

Ik had hetzelfde probleem met de overschakeling van Lenz naar Ecos. Dus misschien niet louter die omkering aan een van de Maus'en te koppelen, maar eerder een algemene instelling bij wissels en seinen?

groetjes,
Michiel

edit: ik lees dat het al opgelost is. Mijn opmerking komt een beetje te laat. sorry.

Bewerkt door Saraan op 24 feb 2010 13:49:25
Ga naar bovenaan de pagina

Wim Ros

Netherlands
6228 Posts

Geplaatst - 24 feb 2010 :  23:51:55  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Wim Ros  Reageer met citaat
Michiel, een overstap naar een geheel ander digital systeem, zal niet opgelost worden hiermee.

Mvg
Wim.


Alleen de waarheid ligt in het midden
Ga naar bovenaan de pagina

Saraan

Belgium
82 Posts

Geplaatst - 25 feb 2010 :  12:04:19  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Saraan  Reageer met citaat
Hoi Wim,

De overstap had hiermee niet opgelost geweest, maar het had een uurtje klikwerk bespaard (dat is de tijd meegerekend dat ik erachter kwam dat alle wissels en seinen net andersom werden geschakeld met een Ecos) Langs de ander kant, de overstap is een eenmalige operatie. Dus zo'n ramp is het ook weer niet.

groetjes,
Michiel
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina