Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 388 / Bezoekers Vandaag: 2952
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 559
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 Aanpassingen in het venster opslaan
 Nieuw onderwerp  Onderwerp gesloten
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

nicploeg

Netherlands
21 berichten

Geplaatst - 26 mrt 2006 :  22:18:32  Toon profiel
Mede koplopers,

Ik wil graag op het overzicht van locomotieven al ( het zijn er maar 8) mijn locs zien staan en dan ook nog de meest rechtse kolom met daarin "stop locs".
Nu sleep ik het gehele venster iedere keer weer naar rechtsonder en ik probeer hem daar ook na het afsluiten te laten staan, zodat dit pop-in menu daar bij het opstarten ook weer staat.
In de helpfile staat dat je dat kunt doen door in de allerbovenste balk op het afbeeldingkje van Koploper te klikken en daarin opgeven "opslaan bij afsluiten".
Wat ik ook probeer, iedere keer als ik Koploper weer opstart staat het overzicht van locomotieven linksboven en moet ik hem weer naar beneden slepen en vergroten.

Ik denk dat ik iets fout doe of over het hoofd zie. Heeft iemand van jullie wellicht een idee hoe ik dat voor elkaar kan krijgen?

Alvast bedankt voor het meedenken!

Groeten

Nico van der Ploeg

Hans

Netherlands
13 Posts

Geplaatst - 26 mrt 2006 :  22:41:17  Toon profiel
Hallo Nico,

Als je op het koploper icoontje klikt en het venstertje met "Positie venster" opent, staat er dan een vinkje voor de functie "Opslaan bij afsluiten"?

Hans
Ga naar bovenaan de pagina

Wissels

Netherlands
1450 Posts

Geplaatst - 27 mrt 2006 :  00:00:51  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Wissels
Hallo Nico,

dit kan bij ieder venster, kom je er niet uit dan zal ik het je van de week even laten zien,

met vriendelijke groet,

Walter
Ga naar bovenaan de pagina

fred spierenburg

Netherlands
58 Posts

Geplaatst - 27 mrt 2006 :  00:02:13  Toon profiel
Hallo Nico,

Dat klikken op het koplopericoontje geld voor ieder afzonderlijk veld dat je ziet, dus niet alleen in de topbalk van het gehele veld maar ook voor alle andere velden.
Dus je moet dat een aantal malen herhalen als je meerdre velden op hun eigen plaats wil laten terugkomen

groeten
Fred
Ga naar bovenaan de pagina

nicploeg

Netherlands
21 Posts

Geplaatst - 27 mrt 2006 :  19:07:49  Toon profiel
Heren,

Eureka! Bedankt voor jullie hulp. Ik ben er achter hoe het moet.
Ik ging er vanuit dat je in de allerbovenste balk moest aangeven of je de indeling moest opslaan bij afsluiten, maar dit moet inderdaad bij ieder veld, zoals Fred aangaf.

Groeten

Nico van der Ploeg
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Onderwerp gesloten
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina