Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 367 / Bezoekers Vandaag: 11759
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 559
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Update's
 Versie 6.5
 Koploper + ECoS: een gouden koppel
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Barry

Netherlands
126 berichten

Geplaatst - 28 apr 2009 :  13:13:57  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Paul (en andere lezers).

Ik heb jouw hartekreet gelezen en ik geef je helemaal gelijk. Als iemand zoveel tijd, kennis en energie ergens insteekt, mag het ook gezegd worden als de zaak goed werkt. Dus niet alleen "klagen".
ik moet met het schaamrood op de kaken bekennen, dat ik ook van die figuren ben geweest, die niet aangegeven heeft, dat het goed werkt.

Ik ben een kleien jaar geleden begonnen met Koploper (versie 6.5) gekoppeld aan mijn ECoS. Mijn enige aanloopprobleem was, de communicatie op gang krijgen. Maar dankzij de welwillende medewerking van Ab Boezerooij is dat probleem opgelost.

Sinds die tijd: mijn combinatie tussen Koploper (op laptop met Vista) en mij ECoS loopt tadeloos. Telkens als ik dacht, dat er iets niet functioneerde, bleek ik dus weer gewoon iets verkeerd gedaan te hebben of verkeerd ingegeven te hebben.

Dus nogmaals van deze plek: alle hulde, Paul.
Ik hoop, dat ik het programma van jou nog lang mag gebruiken.
Ik zal trachten ook in de toekomst mijn positive ervaringen op dit forum weer te geven.

Met vriendelijke groet,


Barry van Moll


N-spoor, Epoche III / Koploper (Vista Premium, Dual-Core) / ECoS / LokPilot / Kuehn / Uhlenbrock / SwitchPilot / Lenz / BMD16N-SD
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina