Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 172 / Bezoekers Vandaag: 10408
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 706
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Wensen
 Koploper wensen (ontwikkeling is per juli 2012 gestopt)
 Overzicht wijzigingen/toevoegingen koploper
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Peter Kramer

Netherlands
73 berichten

Geplaatst - 26 jun 2006 :  21:43:32  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Peter Kramer  Reageer met citaat


Paul,

Zou het niet handig zijn om in deze lijst een overzicht bij te houden van de veranderingen en verzoeken die jouw aandacht hebben en wellicht in een volgende versie gehonoreerd worden?

Dit voorkomt dat verzoeken meerdere keren voorkomen en we weten dan welke eventuele fouten al bij jouw bekend zijn.


Met vriendelijk groet,
Peter Kramer

N-Spoor IB, HSI, Selectrix,DCC,Motorola
Koploper 6.3

PaHaSOFT

3413 Posts

Geplaatst - 27 jun 2006 :  17:08:07  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi Peter,

Handig voor gebruiker zou het zeker zijn. Echter het geeft mij administratieve werkzaamheden om alles netjes bij te houden. Daar ik niet op werk zit te wachten doe ik het liever niet.

Op mijn site komen wel de grote wijzigingen te staan voor de komende versie. Hier zullen de gebruikers het mee moeten doen.

Fouten wachten in meeste gevallen niet op de echte release maar worden gefixed. Hiervan staat dus ook al een lijst op mijn site. Gelukkig zijn dat er nooit heel erg veel.

Ik wil juist eigenlijk wel dat verzoeken van meerdere kanten komen. Deze verzoeken wil ik niet triggeren door iets, pas dan hebben echt meerdere gebruikers er behoefte aan.

Met vriendelijke treinengroeten,

Paul Haagsma (Schaal N / Selectrix en Koploper)
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina