Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 276 / Bezoekers Vandaag: 1106
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 706
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Installatie
 Koploper
 Gezocht actieve testers
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

PaHaSOFT

3413 berichten

Geplaatst - 28 jan 2009 :  21:28:15  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo iedereen,

Misschien realiseert niet iedereen zich, dat er geen nieuwe versies van Koploer komen zonder een actieve testgroep. Deze testgroep is voor het voortbestaan van Koploper een essentieel onderdeel. Door wat afvallers en nieuwe systemen zou het mij ik graag de testgroep weer op sterkte willen aanvullen.

Wat verwacht ik van testers:
- een rijdende baan hebben die natuurlijk met Koploper wordt bediend
- iedere testversie te downloaden en te kijken of alles nog functioneert

Wat hoeft niet:
- alle nieuwe items ook daadwerkelijk testen
- echt een topkennis te hebben van alles in Koploper

Voor mij is het vaak belangrijk om te weten dat de verschillende digitale systemen allemaal nog werken. Wanneer geen nieuwe functionaliteit wordt gebruikt, moet natuurlijk wel alles blijven werken zoals met vorige versies ook werkt.

Wat natuurlijk wel eens een keer kan gebeuren met een testversie, dat ik niet goed heb gekeken en dat er grote problemen zijn met een testversie. Gelukkig komt dit heel weinig voor. Wel is het zo dat bij grote problemen deze door mij zo snel mogelijk worden opgelost.

Het is helaas geen "betaald" werk. De huidige testgroep doet dit alles op vrijwillige basis ;)

Ik zoek voor de volgende systemen testrijders:
- 1x testrijder Intellibox/TwinCenter en dan gewoon via de commpoort van de Intellibox/Center en dus niet via een locobuffer
- 1x testrijder Edits-Pro
- 1x testrijder Marklin (oude Marklin digitale systeem)
- 1x testrijder Marklin CS (de eerste generatie)
- 1x testrijder Ecos
- 1x testrijder Loconet
- 2x testrijder DDW

Als jij het leuk zou vinden om deel uit te maken van de testgroep, stuur dan een email aan testgroep_@_pahasoft.nl (even de underscores verwijderen). Reageren in deze draad heeft geen zin.
Sluit hierbij dan ook een back-up bij van je database, zodat ik een idee heb hoe jouw baan eruit ziet.

Half februari ontvang je bericht of je deel kan uitmaken van de testgroep.

Mvg,
Paul.
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina