Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 291 / Bezoekers Vandaag: 4608
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 895
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Gevorderden
 keren
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

peter Jongejans

Netherlands
1 bericht

Geplaatst - 01 nov 2008 :  11:17:28  Toon profiel  Bezoek de homepagina van peter Jongejans  Reageer met citaat
Hallo paul ,en andere

Een vraagje in de onderstaan de afbeelding zie je blok 29 en blok 28 (hier staat nu lok 5) dit is een keer lus van en naar blok 27
Vlak Voor blok 27 kan je later naar een opstelterrein.
Van blok 30 kan je naar de buurt spoorwegen ri blok 31 en naar 27 terug
Na blok 31 is er een kopstation en een kopspoor voor korte goederen trein

Nu de vraag de blokken 28 en 29 zijn 225cm lang omdat de langste trein 200 cm is
Als er nu een lange trein komt rijd deze via blok 30 naar 28 of 29 en daarna weer naar 27
Als je nu een korte trein in blok 28 of 29 binnen laat komen kun je deze kort na binnen komst ( kort lang stoppen) laten stoppen dan keren en dan naar 31 dit gaat goed maar op de terugweg, of als hij van uit blok 27 komt en niet naar 31 gaat stop de trein ook kort en dus niet voor het sein naar blok 27
Is er een mogelijkheid dat ik kort lang stoppen kan aan of uitzetten gekoppeld aan de richting.

Dus normaal staat kort lang stoppen uit, maar als de trein van blok 28 / 29 terug naar blok 30 gaat komende uit blok 30 dan moet kort lang aan en stoppen bij alternatieve stop plaats.

Het is een lang verhaal ik hoop dat ik de bedoeling heb overgebracht





Download Attachment: naamloos.JPG
17,53 KB


groeten peter jongejans
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina