Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 353 / Bezoekers Vandaag: 961
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 589
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Gevorderden
 Beneluxrail ligt er uit.
 Nieuw onderwerp  Onderwerp gesloten
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Tom Prins

Netherlands
2 berichten

Geplaatst - 01 jun 2006 :  16:01:18  Toon profiel
Beneluxrail, een veel gebruikte site voor diverse zaken die modelspoorwegbouw aangaan, ligt er uit. Weer is de oorzaak iemand die lelijke dingen loopt te posten, waarop de beheerder de stekker er uit trekt. Tsja, waar hebben we dat meer gezien. Lang leve de individuele normloosheid van stoere electronische helden zullen we maar zeggen. Vervelend is ook dat de koploperplaatjes via dit forum verspreid werden. Achter de schermen zou er aan herstel van de site worden gewerkt. Laten we het hopen want Beneluxrail vervulde een nuttige functie, ook in Koploperland.

Tom Prins

Met vriendelijke groet,

Wim Romijn

Netherlands
981 Posts

Geplaatst - 01 jun 2006 :  16:08:51  Toon profiel
Tom,

Er zijn nu eenmaal nietsnutten op deze wereld die zelfs niets voor elkaar kunnen krijgen maar het helaas niet kunnen uitstaan dat een ander wel iets lukt.

Als deze mensen nu eens zouden proberen om wel iets goeds te maken in plaats van een ander te treiteren dan zou de werels er heel wat beter uitzien.

De bekende gezegdes als:
Verbeter de wereld en begin bij jezelf.
of
Ben je tevreden zeg het andere heb je klachten zeg het ons.

hebben ze blijkbaar nog nooit begrepen.

Moest ik even kwijt.

Mvtgr,

Wim Romijn.
H0 gelijkstroom, Lenz
Ga naar bovenaan de pagina

balthazor

Netherlands
117 Posts

Geplaatst - 01 jun 2006 :  16:12:44  Toon profiel  Bezoek de homepagina van balthazor
http://www.hetgroterdamproject.nl/index.php?option=com_joomlaboard&Itemid=175&func=view&id=2523&catid=8

M.v.G

Erik.

Bewerkt door balthazor op 01 jun 2006 16:14:41
Ga naar bovenaan de pagina

PaHaSOFT

3413 Posts

Geplaatst - 01 jun 2006 :  17:25:25  Toon profiel
Hallo,

Gewoon jammer wat er gebeurd, maar ik zelf kan het voor 200% begrijpen. Zelf heb ik ook de stekker getrokken uit de mailinglijst voor Koploper omdat het niet meer leuk was.

Laten we met z'n alle de webmaster gewoon de rust geven die hij nodig heeft. Misschien komt de site er weer. Ook al komt deze er niet meer ik respecteer volledig zijn beslissing. Als de site niet meer online komt zal ik wel even kijken of er iets te doen is met de Koploper plaatjes.

Het is gewoon jammer wat er overal op het internet en de forums gebeurd. Op een van de aanbevolen forums is het ook niet altijd prettig. Het is vind ik toch altijd onvoorstelbaar hoe een paar mensen het voor iedereen kunnen verknallen.

Laten we er hier verder geen woorden over vuil maken en ons houden bij Koploper en de vragen die hier mee te maken hebben.

Met vriendelijke treinengroeten,

Paul Haagsma (Schaal N / Selectrix en Koploper)
Ga naar bovenaan de pagina

administrator

Netherlands
345 Posts

Geplaatst - 09 jun 2006 :  19:48:06  Toon profiel  Bezoek de homepagina van administrator
Het nieuwe beneluxrail forum heet vanaf nu:




En is te bekijken op http://www.beneluxspoor.net
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Onderwerp gesloten
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina