Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 126 / Bezoekers Vandaag: 9427
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 761
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 wissels testen
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

cher claessen

Netherlands
37 berichten

Geplaatst - 21 mei 2008 :  15:54:56  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik heb mijn IB op koploper aangesloten. Voor de wissels en seinen gebruik ik de schakelmodule 63410 van Uhlenbrock. In het testprogramma bij wissels kan ik echter alleen de uitgang opgeven. Dit is het nummer van de module (bij mij 13, 14 en 15). Meer ingeefmogelijkheden heb ik niet. Als ik op handmatig testen druk, schakelt koploper alle wissels en /of seinen die via deze module aangesloten zijn. Bestaat er een mogelijkheid om wissels en seinen individueel te testen. Ik heb de schakelmodule volgens mij volgens het boekje geprogrameerd. Ik heb overigens nog geen lokomotieven en een banenplan enz. ingevoerd.

PaHaSOFT

3413 Posts

Geplaatst - 21 mei 2008 :  18:17:46  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Cher,

Ik kan heel kort zijn. Koploper schakelt alleen het wissel wat op het nummer/adres is geselecteerd.
Als er nu meerdere wissels schakelen heb jij iets niet goed aangesloten (en vraag mij niet wat want dat weet ik echt niet).

Als jij de wissels schakelt vanaf de IB gaat dit dan wel goed?

Mvg,
Paul.
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina