Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 195 / Bezoekers Vandaag: 8336
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 589
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 baanoverzicht opbouw
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

hulz

Netherlands
28 berichten

Geplaatst - 05 mei 2008 :  10:01:24  Toon profiel  Reageer met citaat
Het is alweer een tijdje geleden dat ik kopkoper gedownload heb. Ben ook nog lang niet zover dat ik het kan gaan gebruieken , de baan is nogmaar in opbouw. Maar wilde toch, omdat ik daar het meest tegen op zie de het overzicht gaan tekenen in koploper. Maar dat vlak je blijft grijs, ook als ik een nieuwe database aanmaak. Toch is het em al een gelukt, maar dat was meer een probeersel. Maar nu lut het me niet meer. Hoe komtdat, geen registeerde koploper en tijd verstreken of doe ik nu al wat fout?

phdirk

Netherlands
2533 Posts

Geplaatst - 05 mei 2008 :  10:45:19  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo ??

Koploper verloopt voor zover ik weet niet en het al dan niet geregisteerd zijn maakt voor het ontwerpen ook niet uit. Met een ongeregistreerde versie kun slechts drie treinen aansturen.
Het wordt uit je mailtje niet echt duidelijk wat je gedaan hebt, maar om een baan te ontwerpen, moet je gaan naar "Onderhouden" , vervolgens "Baan definities" en dan "Baanontwerp". Dat start normaal gesproken op met het pennetjes icoon geactiveerd. Daarmee kun je de baan tekenen door het slepen van wissels etc en het tekenen van lijnstukken. Succes ermee.

Met beste groeten
Dirk
HO=TC
Ga naar bovenaan de pagina

hulz

Netherlands
28 Posts

Geplaatst - 05 mei 2008 :  11:47:27  Toon profiel  Reageer met citaat
ahaahh ..tuurlijk ik deed het fout, ik zat in 1e kol. Algemeen, nu wil het wel klaar, en bedankt.
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina