Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 135 / Bezoekers Vandaag: 7360
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 559
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Update's
 Versie 6.3
 kleurverandering
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

ChrisBurger

Netherlands
162 berichten

Geplaatst - 30 mei 2006 :  17:17:22  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Paul,

Fijn dat het onderdeel bezetmeldercontrole verbeterd is. Bij het testen van de bezetmelders verandert nu de kleur van wit naar blauw (was licht grijs). Ik kan nu van vrij 'grote' afstand zien welk nummer verandert (dat was voor de LCD-schermen zeer moeilijk zichtbaar)

Wederom bedankt!!
Chris Burger

HenkT

1 Posts

Geplaatst - 02 jun 2006 :  09:58:22  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Paul.
Vanmorgen gelezen dat de kleur is aangepast met betrekking tot de bezetmelders, dit is zeker een verbetering. Ook bij mij was het slecht zichtbaar, heel weinig kleur verschil.
Maar wat is nu het geval bij mij, in het testprogramma is nu juist in zijn geheel geen melding meer. In de voorgaande versie was dit nog wel zo. Alle andere opties in het testprogramma werken wel.
Ook de bezetmeldingen in het baanprogramma werken, treinen rijden automatisch en worden dus gemeld.
Ik gebruik de nieuwe interface en centrale van Rautenhaus, weet uiteraard niet of dit hier aan ligt. Overigens weer een stukje perfect werk geleverd zou ik zo denken.
Met vriendelijke groet
Henk Tijssen
Ga naar bovenaan de pagina

PaHaSOFT

3413 Posts

Geplaatst - 02 jun 2006 :  21:42:00  Toon profiel  Reageer met citaat
Henk,

Het was gewoon fout in Koploper. Nu jij dit schreef herinner ik me, dat dit ooit een keer door een tester was gemeld. Ik ben het helaas toen vergeten aan te passen.

Wanneer je nu versie 6.3 buildnummer 103 download is jouw probleem opgelost (weer lekker snel opgelost )

Met vriendelijke treinengroeten,

Paul Haagsma (Schaal N / Selectrix en Koploper)
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina