Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 222 / Bezoekers Vandaag: 5650
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 699
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 Binnenkomen op kopspoor welk seinbeeld.?
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Peter Kleton

198 berichten

Geplaatst - 21 mei 2006 :  22:18:58  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo,
Momenteel draait Koploper met de seinbeelden zichtbaar op de monitor.Zover ik het kontroleren kan,zijn de meeste seinbeelden overeenkomend met de situatie volgens de Seinbeeldenlijst, die Paul , en ook Leon gebruiken voor de OM32.
Alleen het seinbeeld bij binnenkomst op een kopspoor in mijn station Zandvoort toont geel konstant en niet knipperend.
Wat is er verkeerd?
Groeten,Peter

PaHaSOFT

3413 Posts

Geplaatst - 22 mei 2006 :  08:43:12  Toon profiel  Reageer met citaat
Peter,

Een spoor moet de indicatie "niet beveiligd gebied" hebben, dan zal het sein voorafgaand aan dit blok de stand knipper geel tonen. Natuurlijk wel alleen als deze stand ook in het voorafgaande sein aanwezig is.

De optie "niet beveiligd gebied" kan je vinden in onderhouden aanvullende blokgegevens.

Met vriendelijke treinengroeten,

Paul Haagsma (Schaal N / Selectrix en Koploper)
Ga naar bovenaan de pagina

Peter Kleton

198 Posts

Geplaatst - 22 mei 2006 :  14:38:01  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Paul,
Het werkt prima zo,na het aanvinken van de onbeveiligde gebieden.
Bedankt,en groeten,Peter
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina