Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 515 / Bezoekers Vandaag: 8284
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 776
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Update's
 Versie 6.5
 Versie 6.5 bèta testers gevraagd
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp   

PaHaSOFT

3413 berichten

Geplaatst - 28 jan 2008 :  17:24:25  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi Iedereen,

Het begint er weer aan te komen een nieuwe versie van Koploper. Inmiddels wordt de hand gelegd aan de laatste aanpassing en er is ook al een begin gemaakt met de update van de helpfile.

Zoals iedere keer wil ik eerst aan een groep gebruikers een bèta versie beschikbaar stellen. Koploper heeft inmiddels zoveel functionaliteit dat ik tezamen met mijn testgroep ook niet altijd alles meer kunnen testen.

Wat is er in grote lijnen aangepast:
- ondersteuning voor Ecos (en stilzwijgend ook CS Marklin)
- Tams Easy Control is apart digitaal systeem
- mogelijkheid tot automatische lengtemeting van de treinen
- tijdrange voor uitgebreide functie aansturing kan worden aangepast
- treintypes/variabele treinroutes: extra tabblad info beschikbaar
- variabele treinroutes: nu te achter halen waar deze worden gebruikt
- bij verwijderen database gaat database in prullenbak Windows
- Loc geluidsfuncties kunnen nu als zodanig worden gekenmerkt
- In menu algemeen de optie "geen geluid" werkt ook op geluidsfuncties loc
- mogelijkheid om dagteller niet meer automatisch te schonen
- en nog veel kleine dingen

Wat verwacht ik van een bèta tester? Dat hij in ieder geval een baan heeft om mee te rijden en dat hij ook de moeite neemt om 1 of meer punten van de wijzigingslijst te controleren op de werking.

Wanneer jij het leuk vind om hier aan mee te helpen wil ik je verzoeken een mailtje te sturen aan beta65 _bij_ pahasoft.nl (vervang _bij_ natuurlijk door een @). Stuur dan ook even je database mee en geef even op onder welke versie van Windows jouw treinbaan wordt aangestuurd.

Verwachting is dat over ongeveer 2 1/2 week de betaversie beschikbaar zal komen.

Mvg,
Paul.

jelle vl

Belgium
21 Posts

Geplaatst - 28 jan 2008 :  20:14:55  Toon profiel  Bezoek de homepagina van jelle vl  Reageer met citaat
Beste paul,

wanneer komt de definitieve versie van 6.5 eraan het beta-testen duurt ongeveer een aantal weken ??
mvg,
Jelle vliegen
Ga naar bovenaan de pagina

PaHaSOFT

3413 Posts

Geplaatst - 28 jan 2008 :  20:17:42  Toon profiel  Reageer met citaat
Jelle,

Helaas ik doe daar nooit en te nimmer uitspraken over. Het is voor mij ook hobby en dat wil ik graag zo houden. Deadlines zijn voor mijn echte werk; hobby heeft voor mij geen deadline.

Mvg,
Paul.
Ga naar bovenaan de pagina

jelle vl

Belgium
21 Posts

Geplaatst - 28 jan 2008 :  22:11:31  Toon profiel  Bezoek de homepagina van jelle vl  Reageer met citaat
ok dat begrijp ik paul maar ik heb al een jaartje met koploper gewerkt kan al een tijdje langer zijn maar altijd in test versie binnen koploper zelf nooit de tijd gehad om interface te gaan halen en nu uiteindelijke cd gekocht ook al een jaar geleden en daarmee kijk ik er naar uit om mijn bann nu eens in het echte leven te testen!
mvg,
Jelle
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp   
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina