Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 135 / Bezoekers Vandaag: 10962
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 559
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Overigen
 Overige
 Oproep voor testers Ecos centrale
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

PaHaSOFT

3413 berichten

Geplaatst - 21 nov 2007 :  08:55:18  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Koplopers,

Iets later dan ik had gehoopt (wegens privé omstandigheden) is Koploper nu in staat om de Ecos centrale aan te sturen. Thuis rijdt dit op een demobaan die ik ter beschikking heb gekregen uren rond zonder enig probleem. Ik verwacht eind volgende week (dus begin december) een versie zover klaar te hebben dat deze wat uitgebreider aan de tand gevoeld moet worden.

Indien jij beschikt over een baan die reeds met de Ecos is aan te sturen en waarop dus volledig automatisch gereden kan worden en je vindt het leuk om een klein steentje bij te dragen aan deze ontwikkeling, dan kan jij je aanmelden als tester voor de Ecos centrale.

Tot aan de echte release wil ik het liefste 4 of 5 testers hebben die mijn wijzigingen gaan uit testen. Graag aanmelden op pmh bij pahasoft punt nl
Stuur ook even een back-up van je database mee en vermeld in je mail ook met welke type van locdecoders jij rijdt.

Mvg,
Paul.
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina